Sökning: "High Brand Equity"
Visar resultat 1 - 5 av 81 uppsatser innehållade orden High Brand Equity.
1. Birds of a Feather Flock Together: Does Similarity Between Sponsor and Sponsee Predict a Successful Sponsorship? : A Study Based on External Congruence and Women’s Sports
Magister-uppsats,Sammanfattning : Sponsorship is an essential part of marketing communications within sports (Biscaia et al., 2014). Congruence, or the degree to which a sponsor and an event mesh, is one of the main factors influencing sponsorship memory accuracy (Evans, 2019). LÄS MER
2. Konsten att bygga och stärka varumärken inom klädbranschen : Skapandet av ett hållbart och medvetet mode
Kandidat-uppsats, Mittuniversitetet/Institutionen för ekonomi, geografi, juridik och turismSammanfattning : Studien ämnar undersöka hur fyra klädföretag bygger och stärker sina varumärken för att differentiera sig på en konkurrensutsatt marknad. Klädföretag valdes specifikt då branschen är unik med utmaningar och trender som kan påverka varumärkesbyggandet. LÄS MER
3. Turning Consumers into Supporters: Understanding Loyalty Through Football Teams
Magister-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : Purpose: The purpose of this paper is to examine the fans’ perspective of sport team loyalty and the reasons why brand loyalty is extremely high within sports. Methodology: This paper uses a qualitative research method with both primary data and secondary data. LÄS MER
4. The effects of different acquisition strategies on brand equity and purchase intention
D-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för företagande och ledningSammanfattning : Purpose - This study investigates the effect factors of brand equity and purchase intention for the original brand from the M&A perspective, involving two types of acquisitions (acquiring a medium image brand and acquiring a high-end image brand). The study object is a Chinese low-end automobile brand, Changcheng, who seeks to improve the brand. LÄS MER
5. Extern design och marknadsföringssamarbete - ur ett konsumentperspektiv
Kandidat-uppsats, Södertörns högskola/FöretagsekonomiSammanfattning : The lack of synergy between design and marketing departments can result in less innovative products which can lead to less customer satisfaction. This problem has affected the perfume and cosmetic industry as well, which is considered to be an industry with high competitiveness but also a high innovation rate. LÄS MER