Sökning: "Hornbach"
Hittade 5 uppsatser innehållade ordet Hornbach.
1. How weird elements in brand communication can strengthen brand intimacy.
Magister-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : Abstract Purpose: The purpose of this paper is to explore “weird elements” as part of brand communication in relation to brand intimacy. To define the purpose more precisely, this paper will focus on four specific research questions with reference to the selected case examples: 1. Which message is conveyed? 2. LÄS MER
2. Får man bry sig om sina döttrar? - En undersökning av den svenska korrigeringsregelns innebörd och förenlighet med EU-rätten efter Hornbach-Baumarkt-domen
Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Lunds universitet/Juridiska institutionen; Lunds universitet/Juridiska fakultetenSammanfattning : För att motverka skattebaserosion genom prissättning som avviker från marknadspris vid gränsöverskridande transaktioner mellan närstående företag har många stater implementerat nationella korrigeringsregler som förhindrar sådana transaktioner. Den svenska korrigeringsregeln återfinns i 14 kap. 19 § inkomstskattelagen (1999:1229), IL. LÄS MER
3. The effect of performance-based pay systems on job satisfaction and stress
Master-uppsats, Avdelningen för företagsekonomiSammanfattning : Previous investigations regarding the health- and wellbeing-related outcomes of performance-based pay systems have been scarce and ambiguous so far. Considering the huge economic and organizational impact of stress-related health problems, it is important to further investigate this relation, including the impact of different variables that can help to explain the variation in the relationship between performance-based pay and job strain. LÄS MER
4. The components of successful sonic branding – A music marketing study of how to effectively reinforce the perception of brands by the creation of sound identities
Magister-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : In this thesis, I address the potential success factors of sonic branding. By extensively examining sound identities and sonic logos, across all the possible phases of its creation and implementation; I am conducting this study with the ambition of finding, mapping and analyzing its potential success factors. LÄS MER
5. Byggvaruhuskedjors kravställningar på sina leverantörer En studie av bygghandeln i Sverige
Uppsats för yrkesexamina på grundnivå, Ekonomiska institutionenSammanfattning : Denna studie utreder vilka funktioner och roller som byggvaruhuskedjor efterfrågar att deras leverantörer från träindustrin bör ha i marknadskanalen. Vidare förklaras hur dessa leverantörer bör agera för att möta dessa krav och förväntningar. LÄS MER