Sökning: "INSTRUCTIONAL TECHNOLOGY MODEL"

Visar resultat 1 - 5 av 7 uppsatser innehållade orden INSTRUCTIONAL TECHNOLOGY MODEL.

  1. 1. Adoption and use of instructional technology in Nigerian Universities. Exploring Faculty Members’ and Students’ Perspectives

    Master-uppsats, Göteborgs universitet/Institutionen för pedagogik och specialpedagogik

    Författare :Abisola Aminat Adegunju; [2023-06-19]
    Nyckelord :instructional technology; faculty members; students; perceptions; instruction delivery;

    Sammanfattning : Aim: This study aims to explore faculty members' and students' perspectives on the adoption and use of instructional technology in Nigerian universities. Considering that, instructional technology can assist educators to deliver engaging, personalized, and interactive learning experiences in higher education. LÄS MER

  2. 2. How do students perceive usability and usefulness of the Eclipse Integrated Development Environment? A survey study on students’ perspectives at Lund University.

    Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Institutionen för informatik

    Författare :Måns Jönsson; Max Andersson; [2023]
    Nyckelord :Perception; Usability; Usefulness; The Eclipse IDE; External Factors; TAM; Modes of Interaction; Business and Economics;

    Sammanfattning : This study examines the factors regarding the perceived usability and usefulness of the Eclipse IDE and how this influences students' perceptions of the Eclipse IDE in the context of education. The theoretical framework of the study is the Technology Acceptance Model (TAM). LÄS MER

  3. 3. Bör vi flippa gitarrlektionen? En intervjustudie i flipped classrooms potential för gitarrundervisning

    Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Lunds universitet/Musikhögskolan i Malmö

    Författare :Carl Wictorin; [2018]
    Nyckelord :gitarrlärare; flipped classroom; läromedel; videor; musikpedagogik; utbildningsvetenskap; guitar teacher; teaching materials; videos; music education; educational science; Performing Arts; Social Sciences;

    Sammanfattning : Studiens syfte är att titta på de potentiella för- och nackdelarna med att använda flipped classroom som metod i gitarrundervisning. Vidare så ämnar den identifiera ett antal riktlinjer för hur videomaterial skulle kunna utformas för den här typen av gitarrundervisning. LÄS MER

  4. 4. Flipped Classroom : A Literature Review on the Benefits and Drawbacks of theReversed Classroom

    Kandidat-uppsats, Högskolan Dalarna/Engelska

    Författare :Vasiliki Kostaras; [2017]
    Nyckelord :Flipped Classroom; Flipped Learning; Reversed Classroom; Blended Learning; Computers assisted learning; inverted classroom; English language teaching;

    Sammanfattning : Technology has become an integral part in the realm of education. The flipped classroom is a recent teaching method where students can watch instructional online videos outside the classroom that actively engage them in their learning process. LÄS MER

  5. 5. Medborgardialogens verktyg : En experimentell studie om att förmedla detaljplaner med 2D- och 4D-information

    Kandidat-uppsats, Högskolan i Gävle/Avdelningen för Industriell utveckling, IT och Samhällsbyggnad

    Författare :Caroline Nilsson; Emilia Nygren; [2015]
    Nyckelord :2D information; 4D information; zoning plan; experiments; citizen dialogue; public participation; 2D-information; 4D-information; detaljplan; experiment; medborgardialog;

    Sammanfattning : För att skapa en så bra livsmiljö som möjligt spelar medborgardeltagandet en stor roll i den urbana planeringen. För att gemene man ska kunna se framtida konsekvenser av nya planförslag måste de också förstå planens innehåll. Det finns olika slags verktyg för att presentera dessa planförslag. LÄS MER