Sökning: "IQBAL"

Visar resultat 1 - 5 av 80 uppsatser innehållade ordet IQBAL.

  1. 1. “Role of Social Media in Delivering Customer Value”

    Master-uppsats, Umeå universitet/Företagsekonomi

    Författare :Waseem Iqbal; [2022]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : .... LÄS MER

  2. 2. Integration of Open Data in Disaggregate Transport Modelling : A Case Study of Uppsala

    Master-uppsats, KTH/Transportplanering

    Författare :Iqbal Surahman; Gustav Wegner; [2022]
    Nyckelord :Agent-based; Disaggregate Transport Model; Open Data; OpenStreetMap; OSM; GTFS; Agentbaserad; Disaggregerad Transportmodell; OpenData; OpenStreetMap; OSM; GTFS;

    Sammanfattning : Transport models are key in predicting travel behaviour and planning transport systems. Transport models can be either aggregated or disaggregated. Disaggregation means that travel behaviour is represented on an individual level, which can be beneficial because it offers a higher detail level and reduces aggregation bias. LÄS MER

  3. 3. Produktutveckling av Dog-bone fäste

    Kandidat-uppsats, Mittuniversitetet/Institutionen för naturvetenskap

    Författare :Iqbal Mohammed; [2022]
    Nyckelord :FEM-analys; Utmattning; Spänningskoncentration; “Dog-bone”; NX; CAD; S-N diagram;

    Sammanfattning : I det här projektet har en produktutveckling gjorts av en befintlig konstruktion vid namn “Dog-bone”. Projektet har utförts i samarbete med Hitachi Energy AB vilket är ett världsledande företag inom kraft- och automationsteknik och som ligger beläget i Ludvika. LÄS MER

  4. 4. The Impact of Artificial Intelligence (AI) on CRM and Role of Marketing Managers

    Magister-uppsats, Högskolan i Gävle/Avdelningen för ekonomi

    Författare :Tahir Iqbal; Md Nazmul Khan; [2021]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : Background- Emergence of artificial intelligence (AI) has transformed the dynamics of the business world. AI tools are changing the way marketers used to do business and these changes are so profound that it has become difficult for marketing managers to overlook the importance of investing in and adopting AI as an integral part of the marketing function. LÄS MER

  5. 5. Heuristic Usability Evaluation of the Uppsala University Student Portal

    Magister-uppsats, Uppsala universitet/Institutionen för informatik och media

    Författare :Kamil Iqbal; [2020]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : Heuristic evaluation is a significant method used to evaluate the performance and usability of any web application. This research focuses on the usability evaluation of the Uppsala University student portal using the heuristic evaluation method. A survey was conducted to identify the usability problems in the student portal. LÄS MER