Sökning: "Ida Gerhardsson"

Hittade 3 uppsatser innehållade orden Ida Gerhardsson.

  1. 1. Do They Practice What They Preach? : A quantitative study on how Generation Z’s purchase intention is affected by four CRM factors

    Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring (MF)

    Författare :Emma Gerhardsson; Ida Bergh; Supakarn Thongpitaks; [2021]
    Nyckelord :Cause-Related Marketing; Generation Z; Communication; Purchase Intention; Cause Involvement; Message; Perceived Cause Fit; Donation Size;

    Sammanfattning : Background: Cause-Related Marketing (CRM) is a popular marketing strategy where companies through this communication contribute to causes and engage their consumers by donating when they purchase a product and an amount of the revenue goes to charities. The concept has been divided into four different factors, being cause involvement, message, perceived cause fit and donation size. LÄS MER

  2. 2. Målgruppens betydelse för feedbackeffekten: En studie om hur en riktad varumärkesutvidgning påverkar feedbackeffekten i ett EMVs olika målgrupper

    C-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för marknadsföring och strategi

    Författare :Ida Gerhardsson; Kajsa Wirén; [2012]
    Nyckelord :Feedback effects; Brand extension; Private labels; Target group; Brand image;

    Sammanfattning : THE ROLE OF TARGET GROUPS IN FEEDBACK EFFECTSBrand extension is one of the most commonly used brand strategies since it reduces some of the risks involved in introducing a completely new brand. There are, however, several challenges associated with brand extensions. LÄS MER

  3. 3. Fysisk aktivitet, rök- och snusvanor hos personer under 75 år 6-10 veckor och 12-14 månader efter genomgången hjärtinfarkt

    Kandidat-uppsats, Institutionen för folkhälso- och vårdvetenskap

    Författare :Emma Gerhardsson; Ida-Marie Isaksson; [2010]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : .... LÄS MER