Avancerad sökning

Hittade 2 uppsatser som matchar ovanstående sökkriterier.

  1. 1. - Gör någonting roligt! Vaddå ska vi kasta pil eller?! : En studie kring betydelsefulla variabler vid skapandet av ett eget event

    Magister-uppsats, Handelshögskolan vid Umeå universitet

    Författare :Ida Södersten; Ida Östman; [2010]
    Nyckelord :Eventmarknadsföring; eget event; interaktion; kommunikation; upplevelser; varumärket; nyskapande unikt;

    Sammanfattning : Titel: - Gör någonting roligt! Vaddå ska vi kasta pil eller?! En studie kring betydelsefulla variabler vid skapandet av ett eget event. Författare: Ida Södersten och Ida Östman Handledare: Yvonne von Friedrichs Problemformulering: Hur skapar företag ett eget event och vilka variabler är av betydelse? Syfte: Syftet med denna studie är att analysera och öka förståelsen kring de variabler som är betydelsefulla när företag skapar ett eget event. LÄS MER

  2. 2. Outsourcing - Ur de anställdas perspektiv

    Kandidat-uppsats, Handelshögskolan vid Umeå universitet

    Författare :Frida Sjödin; Ida Södersten; [2009]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : .... LÄS MER