Sökning: "Image Based Ambient Occlusion"
Hittade 2 uppsatser innehållade orden Image Based Ambient Occlusion.
1. Further development of shaders for realistic materials and global illumination effects
Master-uppsats, Medie- och Informationsteknik; Tekniska högskolanSammanfattning : Shader programming is important for realistic material and global illumination real-time rendering, especially in 3D industrial fields nowadays, more and more customers of Visual Components Oy, a Finnish 3D software company have been found to be no longer only content with the correct simulation result, but also the result of realistic real-time rendering. This thesis project will provide a deep research on real world material classification, property definition and global illumination techniques in industrial fields. LÄS MER
2. Ambient Occlusion i Realtid
Kandidat-uppsats, Institutionen för kommunikation och informationSammanfattning : Ambient Occlusion är en teknik för ambient ljussättning i digitala tredimensionella scener. Sådana scener ljussätts vanligtvis med en konstant mängd ambient ljus på samtliga ytor oberoende av ytornas vinkel och position gentemot olika ljuskällor i scenen. LÄS MER