Sökning: "In-store availability"
Visar resultat 1 - 5 av 13 uppsatser innehållade orden In-store availability.
1. Vägen till en omnikanal : En fallstudie på Cervera om påverkan av “Ship-From-Store”-distribution
Master-uppsats, Linköpings universitet/Institutionen för ekonomisk och industriell utvecklingSammanfattning : Detaljhandeln har präglats av förändringar under det senaste decenniet, inte minst har e-handeln ökat markant. Omsättningen hos e-handeln i den svenska sällanköpshandeln tredubblades mellan 2012 och 2019. Samtidigt har butikshandeln minskat på många håll, vilket även förstärkts av coronapandemin. LÄS MER
2. In-store mobile payment in western countries : A study on readiness and adoption
Master-uppsats, KTH/Skolan för industriell teknik och management (ITM)Sammanfattning : The purpose of this master thesis is to investigate the characteristics that made in-store mobile payment in China fast and highly adopted and to give suggestions for developing in-store mobile payment in western countries with the readiness of these characteristics. From the literature study, several characteristics are identified, including trust in mobile payments, expectation of fast transactions, quick and easy authentication, willingness to share personal data, low level of consumer credit, high adoption of QR codes for payment, friendly development environment, price-sensitive, easily influenced by other people, high cash preference, low adoption of NFC, and low availability of different payment options. LÄS MER
3. Showrooms: the future of online and offline retailers? - An explorative comparison of showrooms’ value contribution to the customer experience
Magister-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : Purpose: The purpose of this study is to investigate from a consumer perspective, showrooms’ value contribution to the customer experience, and if there are differences in contribution whether the company, opening a showroom, derives from online or offline formats. Methodology: Conducting the study philosophies of epistemology and ontology was regarded, where the social constructionism stance was employed. LÄS MER
4. Browse Offline, Buy Online? : Exploring how showrooming is affected by customer experience in the clothing industry
Kandidat-uppsats, Jönköping University/IHH, FöretagsekonomiSammanfattning : Background: In the last 20 years, the retail industry has experienced a drastic transformation and the rise of e-commerce has resulted in a change in the retail business models. Thus, there has been a shift from the traditional single-channel format to a multi-channel format. LÄS MER
5. Eoliska avlagringar och vindriktningar under holocen i och kring Store Mosse, södra Sverige
Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Geologiska institutionenSammanfattning : Eoliska sanddyner är en sällan undersökt resurs ur ett paleoklimatperspektiv. Genom att undersöka dynernas geomorfologi och strukturer kan de klassificeras som olika dyntyper. Eoliska sanddyner kräver speciella omständigheter och förutsättningar för att bildas och agerar värdefulla klimatarkiv för de tidperioder då de avsatts. LÄS MER