Sökning: "Industrial Business to Business Marketing"

Visar resultat 21 - 25 av 83 uppsatser innehållade orden Industrial Business to Business Marketing.

  1. 21. E-handelns roll inom industriell marknadsföring : En fallstudie på Stena Components Nybro AB

    Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring (MF)

    Författare :Rebecka Blom; Ebba Douglas; Cathrine Johansson; [2019]
    Nyckelord :Digitalisering; e-handel; kundrelationer; tillgänglighet; servicekvalitet.;

    Sammanfattning : Title: The role of e-commerce in industrial marketing: a case study of Stena Components Nybro AB Writers: Rebecka Blom, Ebba Douglas and Cathrine Johansson Mentor: Leif Rytting Examiner: Richard Afriyie Owusu Course: 2FE77E Business Administration III - Marketing, Bachelor degree project Purpose The purpose of this study is to analyze and clarify the importance of e-commerce regarding to service experiences and accessibility. The industrial sector stands in the center of the study and its importance of maintaining and strengthening existing customer relations. LÄS MER

  2. 22. Människan och våglänken : Fem fallstudier om industriellt köpbeteende i svensk skogsindustri

    Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Luleå tekniska universitet/Institutionen för ekonomi, teknik och samhälle

    Författare :Ludvig Flohr; [2018]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : Industrial buying behavior can be described as the process that occurs when an organization discovers a need until the product or service is ordered. Understanding of the customers buying behavior is a crucial factor in the increasingly competitive business environment and can provide many benefits in a marketing perspective. LÄS MER

  3. 23. Social media adoption and usage : A study within the industrial sector in Sweden

    Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring (MF)

    Författare :Madelene Sundlin; Mathilda Svensson; [2018]
    Nyckelord :Social media; social media adoption; business to business; industrial industry; social media usage;

    Sammanfattning : Social media is considered an important marketing tool for B2B companies that are operating in the current decade (Andersson and Wikström, 2017; Brink, 2017; Itani, Agnihotri and Dingus, 2017). As social media has become a well-researched topic over the last decade, it has become more popular for businesses and individuals to use (Andersson and Wikstrom, 2017; Lacka and Chong, 2016; Michaelidou, Siamagka and Christodoulides, 2011). LÄS MER

  4. 24. Cirkulär ekonomi integrerad i affärsmodellen : en fallstudie av industriföretaget Dustcontrol AB

    Kandidat-uppsats, SLU/Dept. of Economics

    Författare :Ellinor Berg; Lovisa Larsson; Karolina Svensson; [2018]
    Nyckelord :affärsmodell; cirkulär ekonomi; integrering; miljöarbete; små- och medelstora företag;

    Sammanfattning : Världen över råder en diskussion kring den globala resurshanteringen och dess påföljder, då jordens resurser förbrukas allt snabbare. Majoriteten av företagen har idag ett linjärt synsätt i sin affärsmodell, vilket innebär att de inte tar hänsyn till vad som händer med produkten efter slutkonsumtion. LÄS MER

  5. 25. Internet of Things : The Potential Influence of Enterprise Buyers on the Security of IoT

    Master-uppsats, KTH/Skolan för elektroteknik och datavetenskap (EECS)

    Författare :John Mozayani; [2018]
    Nyckelord :Information and Communications Systems Security; Information Security; Internet of Things; IoT; Accountability; Business Models; Innovation and Growth; Consumer Awareness and Advocacy; Customer Experience; Customer First Mindset; Value Proposition; Enterprise Buyers; Informations- och Kommunikationssystem Säkerhet; IoT; Ansvar; Affärsmodeller; Innovation och Tillväxt; Konsumentmedvetenhet och konsumentskydd; Kundupplevelse; Kundens förstånd; Värdesättning; Företags Köparen;

    Sammanfattning : While IoT safety and security incidents continue to increase in frequency, scope and severity, there remains a gap in how the issue will be addressed. While the debate continues within academia, industry standards bodies, government and industry media, new entrants continue to rapidly enter the market with cheaper more powerful products with little incentive to address information security issues. LÄS MER