Sökning: "Ingrid Hjelm"

Hittade 2 uppsatser innehållade orden Ingrid Hjelm.

  1. 1. BARA FÖR ATT PLOCKA POÄNG? : – En studie kring konsumenters syn på Max marknadsföring av sitt CSR-arbete

    Magister-uppsats, Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Ingrid Hjelm; Emelie Tingström; [2009]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : This study investigates how consumer attitudes toward a company are affected by the company’s Corporate Social Responsibility work and their marketing efforts thereof. The Swedish fast food chain “Max” provides the empirical setting. LÄS MER

  2. 2. Från Monopol Till Konkurrens : Telias hantering av den ökande konkurrensen genom förändrade marknadsföringsstrategier

    Kandidat-uppsats, Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Gabriella Jonsson; Ingrid Hjelm; [2008]
    Nyckelord :Marknadsföring; strategier; konkurrens;

    Sammanfattning : The Swedish telecommunication market was prior to the official deregulation 1975 characterized by Telia’s former monopoly position. This thesis studies how the deregulation of the market, and the thereby increasing competition, has affected Telia and how it has influenced Telia’s marketing strategies. LÄS MER