Sökning: "Integrated Marketing Communications"
Visar resultat 16 - 20 av 32 uppsatser innehållade orden Integrated Marketing Communications.
16. Hållbart varumärke : En fallstudie på Vattenfall om hur kommunikationen av hållbarhetsarbetet påverkar varumärket
Master-uppsats, Linköpings universitet/Industriell ekonomi; Linköpings universitet/Tekniska högskolanSammanfattning : Företags ansvar för sin omvärld är ett högaktuellt ämne som diskuteras i media och i företag. Hållbarhetsarbete är något som stora företag förväntas syssla med och företagets varumärke påverkas i allt större grad av dess hållbarhetsarbete. LÄS MER
17. Love me tänder : En studie om offentliga och privata företags kundrelationer med exempel från tandvården
Kandidat-uppsats, Institutionen för samhällsvetenskaperSammanfattning : In the early 1990’s more and more companies of the Swedish public sector were exposed to competition, and this started the debate on how such actions might affect the business and even society. The first chapter examines how the public sector and especially health care, is financed and managed. LÄS MER
18. Ton och Röst - en integrerad del av helheten
Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Institutionen för strategisk kommunikationSammanfattning : During the last decades, Integrated Marketing Communications (IMC) has emerged as a powerful theory within marketing communications research. The main purpose of IMC is to integrate all the communications efforts of an organization into one single and unified voice. LÄS MER
19. Seamless Recruitment: How Companies use Mobile Media to Build Brand and Attract Talent
D-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för marknadsföring och strategiSammanfattning : Recruiters must not only understand how job design and incentive programs contribute to talent attraction, they must also comprehend how target job seekers make employment decisions and how they, as recruiters, can influence those decisions through more effective recruitment marketing communications (also called Employer Branding). An important part of recruitment marketing communications planning is media selection. LÄS MER
20. Incorporating Social Media into Integrated Marketing Communications of an organization : The Case of Warid Telecom, Pakistan
Magister-uppsats, Institutionen för teknik och samhälleSammanfattning : .... LÄS MER