Sökning: "Integrated Marketing Communications"

Visar resultat 16 - 20 av 32 uppsatser innehållade orden Integrated Marketing Communications.

  1. 16. Hållbart varumärke : En fallstudie på Vattenfall om hur kommunikationen av hållbarhetsarbetet påverkar varumärket

    Master-uppsats, Linköpings universitet/Industriell ekonomi; Linköpings universitet/Tekniska högskolan

    Författare :Sanna Eriksson; Rebecka Wennerstål; [2013]
    Nyckelord :CSR; corporate social responsibility; sustainability; marketing; corporate brand; communication; CSR; hållbarhet; marknadsföring; varumärke; kommunikation;

    Sammanfattning : Företags ansvar för sin omvärld är ett högaktuellt ämne som diskuteras i media och i företag. Hållbarhetsarbete är något som stora företag förväntas syssla med och företagets varumärke påverkas i allt större grad av dess hållbarhetsarbete. LÄS MER

  2. 17. Love me tänder : En studie om offentliga och privata företags kundrelationer med exempel från tandvården

    Kandidat-uppsats, Institutionen för samhällsvetenskaper

    Författare :Erika Öhman; Malin Toll; [2013]
    Nyckelord :Competition; new public management; public; private; health care; dental care; customer; patient; integrated marketing communications; planned messages; service messages; unplanned messages; Konkurrensutsättning; new public management; offentligt; privat; vård; tandvård; kund; patient; integrerad marknadskommunikation; planerade budskap; servicebudskap; oplanerade budskap;

    Sammanfattning : In the early 1990’s more and more companies of the Swedish public sector were exposed to competition, and this started the debate on how such actions might affect the business and even society. The first chapter examines how the public sector and especially health care, is financed and managed. LÄS MER

  3. 18. Ton och Röst - en integrerad del av helheten

    Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Institutionen för strategisk kommunikation

    Författare :Daniel Mattisson; Gustaf Holmblad; [2012]
    Nyckelord :Integrated marketing communications; IMC; Tone of voice; Verbal identity; Controlled language; IKEA; Social Sciences;

    Sammanfattning : During the last decades, Integrated Marketing Communications (IMC) has emerged as a powerful theory within marketing communications research. The main purpose of IMC is to integrate all the communications efforts of an organization into one single and unified voice. LÄS MER

  4. 19. Seamless Recruitment: How Companies use Mobile Media to Build Brand and Attract Talent

    D-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för marknadsföring och strategi

    Författare :Vanessa Meyer; [2012]
    Nyckelord :recruitment; branding; communications; mobile; media;

    Sammanfattning : Recruiters must not only understand how job design and incentive programs contribute to talent attraction, they must also comprehend how target job seekers make employment decisions and how they, as recruiters, can influence those decisions through more effective recruitment marketing communications (also called Employer Branding). An important part of recruitment marketing communications planning is media selection. LÄS MER

  5. 20. Incorporating Social Media into Integrated Marketing Communications of an organization : The Case of Warid Telecom, Pakistan

    Magister-uppsats, Institutionen för teknik och samhälle

    Författare :Muhammad Taimoor Khan Ghauri; Muhammad Faraz Maqsood; [2011]
    Nyckelord :Social Media; Integrated Marketing Communications; User Generated Content; Warid; Telecom; Pakistan;

    Sammanfattning : .... LÄS MER