Sökning: "Interactive media"

Visar resultat 1 - 5 av 301 uppsatser innehållade orden Interactive media.

  1. 1. Influencer marketing inom hudvårdsbranschen : En kvantitativ studie om konsumenters attityd och köpintention

    Kandidat-uppsats, Mälardalens universitet/Akademin för ekonomi, samhälle och teknik

    Författare :Mikaela Isacson; Danayit Yibrah; [2024]
    Nyckelord :Social media; Influencer marketing; Attitude; Purchase intention; Interaction; Trust.; Sociala medier; Influencer marketing; Attityd; Köpintention; Interaktion; Förtroende.;

    Sammanfattning : Datum:   2024-01-04 Nivå:    Kandidatuppsats i företagsekonomi, 15 hp Akademi:   Akademin för Ekonomi, Samhälle och Teknik, Mälardalens  Universitet.  Författare:   Danayit Yibrah   &   Mikaela Isacson                     (00/12/10)                 (99/02/26) Titel:    Influencer marketing inom hudvårdsbranschen Handledare:   Pejvak Oghazi Nyckelord:   Sociala medier, Influencer marketing, Attityd, Köpintention,  Interaktion, Förtroende. LÄS MER

  2. 2. What new practices emerged following VAR in football among spectators, and how do these practices relate to potential value co-creation and co-destruction?

    Master-uppsats, Göteborgs universitet/Graduate School

    Författare :Salih Tilki; Kanti Das Mrinmoya; [2023-07-03]
    Nyckelord :video assistant referee; practice theory; consumption practices; emotional practices; value co-creation; value co-destruction; interactive value formation;

    Sammanfattning : Technological tools are widely used in all industries. In football, Video Assistant Referee (VAR) has been implemented and is becoming more common in nearly all domestic leagues and international organizations. Previous research has shown how VAR affected the game objectively, as well as people's perspectives toward this new technology. LÄS MER

  3. 3. “ALLT ÄR DEN LILLA RÅTTANS FEL, HÖRDE FRÅN EN SÄKER KÄLLA ATT HEN OCKSÅ SYSSLAR MED KRIMINELLA VERKSAMHETER” - En kvantitativ innehållsanalys om medborgarjournalistikens kvalitet på Flashback

    Kandidat-uppsats, Göteborgs universitet/Institutionen för journalistik, medier och kommunikation

    Författare :Emelie Gustafsson; Josefine Gerdtman; [2023-03-10]
    Nyckelord :Medborgarjournalistik; användargenererat innehåll UGC ; kvalitet; Flashback;

    Sammanfattning : As interactive media have grown, citizen journalism has gained greater importance. Almost half of Sweden's population takes part in news delivery on social media, where the discussion forum Flashback is one of the platforms. LÄS MER

  4. 4. Assistive Technology for Users with ADHD

    Magister-uppsats, Malmö universitet/Institutionen för konst, kultur och kommunikation (K3)

    Författare :Patryk Banach; [2023]
    Nyckelord :ADHD; Interaction design; HCI; Design; UX; UI;

    Sammanfattning : This project explores how assistive technology can be useful for users with ADHD when it comes to their usage of smartphones. The design explores the importance of role and interaction aesthetic in regards to designing assistive technology. LÄS MER

  5. 5. Potential Futures of Social Media : A Speculative Design Approach to Instagram

    Kandidat-uppsats, Malmö universitet/Institutionen för konst, kultur och kommunikation (K3)

    Författare :Viggo Hasselquist; [2023]
    Nyckelord :Interaction design; Speculative design; Social media; Instagram; User experience; User habits;

    Sammanfattning : Instagram has around two billion registered users at the time of writing. This puts a lot of responsibility on interaction designers as they implement changes to the user experience. LÄS MER