Avancerad sökning
Visar resultat 1 - 5 av 24 uppsatser som matchar ovanstående sökkriterier.
1. Exklusiva varumärkens strategier kring digitala kundrelationer : Hur svenska exklusiva varumärken skapar kundrelationer via sociala medier
Magister-uppsats, Linköpings universitet/Institutionen för ekonomisk och industriell utveckling; Linköpings universitet/Filosofiska fakultetenSammanfattning : Bakgrund: Idag väljer allt fler företag inom mode- och inredningsindustrin att sälja sina produkter online. Företagens interaktioner och marknadsföring sker därför mestadels digitalt gentemot kunden. Denna nya era av digitalisering för företagen innebär en stor förändring vad gäller nya former av marknadsföring och kundkontakt. LÄS MER
2. DESIGN OF SET DISPLAYS FOR BREAD AND BAKERY IN GROCERY STORES
Master-uppsats, Jönköping University/JTH, Industridesign; Jönköping University/JTH, Konstruktion och produktutvecklingSammanfattning : Master thesis carried out in collaboration with PS Retail, a retail design company from Jönköping, during the spring semester of 2022 as a part of the Industrial Design Master at Jönköping University. This project describes the process of design, development and construction of a module focused on the bread and bakery department in grocery stores for EveryDay Sweden, a partner of PS Retail. LÄS MER
3. From words to actions: the effects of the transformation of core values through the physical stores
L3-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : Purpose: To examine how core values can be concretely transformed in the physical stores in order to help with the creation of favorable brand associations and the shaping of the brand image. Methodology: The paper combines both primary and secondary data, with a specific focus on two brands as case studies: Lush and Kiehl's. LÄS MER
4. Ljusnivåer i butiksmiljö med fokus på visuell upplevelse
Kandidat-uppsats, Jönköping University/JTH, Byggnadsteknik och belysningsvetenskapSammanfattning : The study examines the light level's influence on the visual experience in a clothing store. The survey should, with empirical data and theory, contribute to increased knowledge of the level of light in store environments. LÄS MER
5. The Local Hub : En fysisk framtid för varumärken. En designstrategi för förortscentrum för att hålla dem levande, relevanta och utan tomma lokaler
Master-uppsats, Konstfack/Inredningsarkitektur & MöbeldesignSammanfattning : In this thesis project I investigate how to approach ”the retail apocalypse” as an interior architect. My aim is to show how commercial spaces and physical stores will still be important in the future, despite internet shopping and the climate crisis, as places we will visit to experience things, socialize and where businesses meet with their costumers physically. LÄS MER