Sökning: "Intervjumall"
Visar resultat 11 - 15 av 86 uppsatser innehållade ordet Intervjumall.
11. Sociala mediers värde i rekryteringssammanhang : En kvalitativ studie av rekryterares beslutstagande, utifrån kandidaters profiler på sociala medier.
Kandidat-uppsats, Stockholms universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : Det personliga varumärket som fenomen i rekryteringssammanhang har vuxit de senaste åren ändå sedan begreppets introducerades under det sena 90-talet. På samma sätt har användandet av sociala medier snabbt vuxit det senaste decenniet. LÄS MER
12. Kundperspektiv i uppföljning av insats-vård-och omsorgsboende : Ett steg närmare
Magister-uppsats, Mittuniversitetet/Avdelningen för kvalitets- och maskinteknik; Mittuniversitetet/Institutionen för kvalitets- och maskinteknikSammanfattning : Syftet med detta examensarbete är att bidra med kunskap om hur kundfokus enligt Total Quality Management kan förstärkas i socialtjänstens uppföljning av insatsen vård-och omsorgsboende. Genom kvalitativ metod har dokumentanalys och kartläggning av dokument från socialstyrelsen och tre olika kommuner genomförts för att undersöka vilka verktyg för kvalitetssäkring som används av socialtjänsten idag. LÄS MER
13. Försörjningsstöd 2.0 : En kvalitativ innehållsanalys handläggarrobotens implementering och ledarnas nya roll och funktion inom försörjningsstöd i en kommun i Sverige
Kandidat-uppsats, Umeå universitet/Institutionen för socialt arbeteSammanfattning : Denna uppsats har syftat till att framföra olika ledares upplevelse kring handläggarrobotaroch vilka förändringar det medför ur ett organisatoriskt perspektiv i en kommun i Sverige,samt hur ledarskapets roll och funktion sett ut i en sådan organisation. Studiens fokusundersöktes genom frågeställningarna: (1) Hur har ledarrollen i organisationen sett ut underimplementeringen av handläggarrobotar? Och; (2) Hur påverkar implementeringen avhandläggarrobotar den professionella arbetsmiljön? En gruppintervju genomfördes med tvåolika ledare i en kommun i Sverige utifrån en semistrukturerad intervjumall. LÄS MER
14. DIGITALA HJÄLPMEDEL : Avvikelsehantering och kvalitetssäkring med hjälp av Autodesk BIM 360 Field En studie riktad mot Skanska Sverige AB, Region Hus Stockholm Bostäder
Uppsats för yrkesexamina på grundnivå, Mälardalens högskola/Akademin för ekonomi, samhälle och teknikSammanfattning : The purpose of the work was to analyze the existing deviation management process and how the process could be optimized using BIM 360 Field on behalf of Skanska Sverige AB. This is because the deviation management on several projects is not carried requirements at present, which is to use BIM 360 Field. LÄS MER
15. Operativ myndighetssamverkan
Kandidat-uppsats, Lunds universitet/SociologiSammanfattning : Ett aktuellt pilotprojekt avseende myndighetssamverkan mot grovt våld i en större svensk stad har studerats med fokus på samverkan på operativ nivå. Studiens syfte är att bidra med kunskap om faktorer som främjar respektive motverkar myndighetssamverkan. Studien har omfattat den operativa nivån i projektet. LÄS MER