Sökning: "Intimate Apparel"

Hittade 3 uppsatser innehållade orden Intimate Apparel.

  1. 1. The influence of breast asymmetry on the product development of bras : A mixed methods research

    Magister-uppsats, Högskolan i Borås/Akademin för textil, teknik och ekonomi

    Författare :Sanne Jansen; Alina Milbradt; [2019]
    Nyckelord :Breast Asymmetry; Product Development; Bra Development; Intimate Apparel;

    Sammanfattning : Background: The fashion world is increasingly aware of different body types and becomes more diverse every year. However, breast asymmetry, which is highly common among women with a rate of 88 percent, is not addressed by the fashion industry at all. LÄS MER

  2. 2. Lånad Identitet - En kvalitativ studie om konsumenters inställning till tillgångsbaserad klädkonsumtion

    C-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för marknadsföring och strategi

    Författare :Malin Axelson; Therese Sivertsson; [2014]
    Nyckelord :Identity; Access-based consumption; Clothing libraries; Fear of contagion; Sustainable fashion;

    Sammanfattning : Previous studies have shown that there exists a gap between purchase intention and behavior in consumption situations. This gap is especially prevalent for sustainable or green products and even more so in terms of sustainable apparel consumption. Therefore, the adoption of sustainable fashion remains low as fast fashion dominates the industry. LÄS MER

  3. 3. CRM in Fashion Companies for men's wear

    Magister-uppsats, IHH, Företagsekonomi

    Författare :Joyce Antar; Donya Gholamifar; [2006]
    Nyckelord :Customer relationship management; Fashion management; Customer-supplier relationships; Consumer behavior; Customer satisfaction; Retailing industry; Relationer mellan konsumenter och återförsäljare; Konsumentbeteende; Detaljhandel; Kommunikation inom modeföretag;

    Sammanfattning : Problem: Modeindustrin har varit omtalad under senare tid och eftersom konkurrensen på denna marknad är hög har det lett till en ökad medvetenhet bland konsumenter och speciellt bland manliga konsumenterna. En förundersökning utfärdad av författarna visade att skapandet av kundrelationer möjliggör för modeföretag att bibehålla en konkurrenskraftig position på marknaden. LÄS MER