Avancerad sökning
Hittade 4 uppsatser som matchar ovanstående sökkriterier.
1. Sjuksköterskans erfarenheter av palliativ omvårdnad vid livets slutskede : En allmän litteraturstudie
Kandidat-uppsats, Mälardalens universitet/Akademin för hälsa, vård och välfärdSammanfattning : Background: Palliative care is provided when illnesses is no longer curable, the aim is to relieve the patient from pain and suffering and strengthen the wellbeing. Previous research shows that communication is an important part of the nurse’s nursing work, and once it fails also trust and feeling safe fails in both the patient and relatives. LÄS MER
2. The Role of Network Relationships in the Internationalization of Peruvian Firms
Master-uppsats, Uppsala universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : To offer a deeper understanding of how Peruvian firms internationalize this paper aims to throw in an acknowledged theoretical gap in international business research by giving a contribution towards the internationalization of Multilatinas based on a network perspective. The purpose is to investigate what drives Peruvian Multilatina's to internationalize, what market they select, how they enter these markets, and how different network relationships can influence their internationalization. LÄS MER
3. Where is my mind? : Brand positioning & the City of Stockholm as perceived by international visitors.
Magister-uppsats, Akademin för ekonomi, samhälle och teknikSammanfattning : This paper discusses brand positioning as a core concept in customers’ expectations and perceptions by analysing the role of service quality. The limited research in this field is unwarranted considering the importance of the concept. LÄS MER
4. HDTV eller diamantring? Kvinnans konsumtion utmanar marknadsförare
Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : Vi har sett att kvinnans köpbeslutsprocess skiljer sig något från mannens varvid den reklam som skall attrahera henne måste förändras. Reklamen skall inte vara alltför tydligt riktad till kvinnan utan skall syfta till att hon känner sig inkluderad. Kvinnan söker mycket information och råd innan ett köpbeslut. LÄS MER