Sökning: "Isak Gunnarsson"
Hittade 5 uppsatser innehållade orden Isak Gunnarsson.
1. HUR MAN SOM SJUKSKÖTERSKA BÖR ARBETA MED SUICIDPREVENTION HOS PATIENTER MED FÖRSTÄMNINGSSYNDROM - En översiktsartikel
Kandidat-uppsats,Sammanfattning : Background: Mood disorder is a collective name for the diagnoses of depression and bipolar syndrome. The suicide risk is higher in this patient group than in the normal population. As a nurse, it is important to have knowledge of how suicidal risk is identified in this patient group, as well as how to prevent it. LÄS MER
2. Sustainable Business Model Innovation Within The Automotive Manufacturing Industry - A Comparative Case Study of Volvo Cars and Lynk & Co
Master-uppsats, Göteborgs universitet/Graduate SchoolSammanfattning : Title: Sustainable Business Model Innovation Within The Automotive Manufacturing Industry – A Comparative Case Study of Volvo Cars and Lynk & Co Authors: Isak Gunnarsson & Simon Johansson Tutors: Hani Elzoumor & Rick Middle Background: Traditional business models centred on a neoclassical economic focus are being called into question, as demands for sustainable practises that incorporate social and environmental values escalate. This call for sustainability is pushing organisations towards sustainable innovation efforts, aimed at transforming components of their business models and the network in which they operate. LÄS MER
3. Förslag på innovativa VA-lösningar till Hemfosa
Kandidat-uppsats, Uppsala universitet/Institutionen för geovetenskaperSammanfattning : Denna rapport avhandlar olika vatten- och avloppslösningar vid en eventuell exploatering av samhället Hemfosa i Haninge kommun. Hemfosa är idag hem till ungefär hundra personer och är inte anslutet till den allmänna vatten- och avloppsförsörjningen. LÄS MER
4. It's All About Money : Consumer Engagement With Brands on Social Media
Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring (MF)Sammanfattning : Background Social media platforms equip brands with an opportunity to increase awareness and extend the relationship with their current and possible future consumers by providing the possibility for social interaction, monetary rewards, entertaining content, practical information and cultivating trust. Brands transition to the social medias has thus made consumers co-creators of brands offerings, as they are allowed to interact and engage with brands and its content at any time. LÄS MER
5. Podcasting, topp eller flopp? : - En undersökning av lyssnarnas attityder tillsponsring inom podcasting
Kandidat-uppsats, Högskolan i Halmstad/Sektionen för ekonomi och teknik (SET)Sammanfattning : Bakgrund: Podcasten är ett färskt tillskott till nuvarande marknadsföringsmedier och har påkort tid visat stor potential inom marknadsföringskommunikation. Den lågaproduktionskostnaden och enkelheten attraherar annonsörer som vill skapa riktad reklam tillsina kunder. LÄS MER