Sökning: "J.Lindeberg"
Visar resultat 1 - 5 av 10 uppsatser innehållade ordet J.Lindeberg.
1. Customer involvement through social media in the product development process within the luxury goods industry
Master-uppsats, Göteborgs universitet/Graduate SchoolSammanfattning : Background and Purpose Rapid technology transformation and changing customer preferences are impacting the luxury goods industry. By 2025, 100% of luxury purchases will be influenced by an online interaction and social media channels have hence been considered as an important way to establish relationships with consumers. LÄS MER
2. Jämförelse ur ett miljöperspektiv av jeans gjorda av konventionell bomull och ekologisk bomull med hjälp av LCA : En fallstudie genomförd i samarbete med J.Lindeberg
Master-uppsats, KTH/Hållbar utveckling, miljövetenskap och teknikSammanfattning : Jeans is a clothing segment that has had a lasting popularity over many years. The intenseproduction of jeans has led to a discussion on the environmental effects that the jeanscontribute to. LÄS MER
3. Flaggskeppsbutiker som marknadsföringsstrategi. : -En undersökning ur ett kundperspektiv.
Kandidat-uppsats, Stockholms universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : The purpose of this study was to examine customer attitudes towards flagship stores and how they perceive them. To ascertain this, and obtain answers to the research questions covering the study's main issues, we decided to turn to the customers who recently visited a flagship store. LÄS MER
4. Effektivisering av inköpsprocessen i modeföretag via olika styrmetoder i interorganisatoriska relationer
Magister-uppsats, Göteborgs universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : Bakgrund och problemformulering: Inköpsfunktionen har under de senaste åren fått en allt mer strategisk betydelse för organisationer. De strategiska inköpsbesluten blir därför allt viktigare och siktar mot att skapa effektiviseringar och kostnadsfördelar i processen. LÄS MER
5. Att utvidga med stil : en studie i varumärkesutvidgning inom modebranschen
M1-uppsats, Högskolan i Borås/Institutionen TextilhögskolanSammanfattning : Background: Today, the trademark is the heart of the company and the management of brandimage and identity require certain attention and care. In an increasingly tough business climatewhere the brand today has a central and important role, it is understandable that the companieswant to take maximum advantage of it. LÄS MER