Sökning: "Jay Liu"
Hittade 4 uppsatser innehållade orden Jay Liu.
1. A Critical Discourse Analysis of Non-violent Direct Action within This Is Not A Drill: An Extinction Rebellion Handbook
Magister-uppsats, Linköpings universitet/Tema GenusSammanfattning : This thesis investigates the portrayal of non-violent direct action (NVDA) in This Is Not a Drill: An Extinction Rebellion Handbook by considering the two chapters “Courting Arrest” by Jay Griffiths, and “The Civil Resistance Model” by Roger Hallam. Using critical discourse analysis in the style of Norman Fairclough, I examine the textual features, discourse practices, and social practices of the chapters by applying theories of environmental justice, intersectionality, and embodiment. LÄS MER
2. Multi-Function Automatic Wireless Irrigation System (MAWIS)
M1-uppsats, Linköpings universitet/DatorteknikSammanfattning : This project is designed in order create a system that is simple and highly functional for the purpose of maintaining the well-being of plant life through use of Internet of Things (IoT). This project will focus around the idea of a self-sustaining system using a microcontroller board with access via Wi-Fi communications and ability to use the photolytic sensors to recharge the systems power supply. LÄS MER
3. Updating an Android Cloud Storage Solutionfrom an Existing iOS Application
Master-uppsats, Institutionen för datavetenskap; Tekniska högskolanSammanfattning : Android and iOS are two of the leading smart phone and mobile device operating systems on the present market. Both of these platforms support third party application development. Cloud storage involves storing and accessing data online. LÄS MER
4. Den geniale vetenskapsmannen? : En analys av läroböcker i fysik utifrån teknisk diskurs och teknokratisk ideologi
Uppsats för yrkesexamina på grundnivå, Institutionen för beteendevetenskap och lärandeSammanfattning : Elevers intresse för naturvetenskapliga ämnen minskar. Detta är en långvarig trend som gäller större delen av västvärlden och som inte har brutits av de idéer och resultat som kommit ur forskningen inom naturvetenskapens didaktik. LÄS MER