Sökning: "Jeanette Nikdavoodi"

Hittade 2 uppsatser innehållade orden Jeanette Nikdavoodi.

  1. 1. The Imapct of Attitude, Subjective Norm and Consumer Innovativeness on Cosmetic Buying Behavior

    Magister-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Jeanette Nikdavoodi; [2013]
    Nyckelord :consumer behavior; consumer innovativeness; cosmetics; purchase intention; theory of reasoned action TRA ; Business and Economics;

    Sammanfattning : .... LÄS MER

  2. 2. Social-CRM - Bank & Försäkringsföretagens förhållning till sociala medier

    Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Manu Manjot Singh Mahal; Jeanette Nikdavoodi; [2010]
    Nyckelord :Customer Relationship; Management CRM ; Kundlojalitet; Transparens; Social Media; Bank- och försäkringsföretag; Management of enterprises; Företagsledning; management; Business and Economics;

    Sammanfattning : Syftet med uppsatsen är att undersöka bank- och försäkringsföretagens förhållning till sociala medier. Ambitionen är att utreda huruvida det föreligger en passiv inställning samt vad den beror på. Undersökningen är kvalitativ och således av djup karaktär, med förklarande ambitioner. LÄS MER