Sökning: "Jesper Gunnarsson"
Visar resultat 1 - 5 av 11 uppsatser innehållade orden Jesper Gunnarsson.
1. Evaluation of using bioplastics for lab consumables
Kandidat-uppsats, Uppsala universitet/Institutionen för materialvetenskapSammanfattning : The use of plastic has increased markedly in recent years which has led to more fossil fuels being used and more plastic in nature. This is a literature study that researches on how bio- based plastics can be used instead of plastics made from fossil fuels. LÄS MER
2. The Odd Couple
Magister-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : The purpose of this research is to explore the phenomenon of Unconventional Brand Collaborations from a consumer culture perspective and discover the factors that make them appealing to Gen Z. Hence, this study aims to give another perspective than the one given by previous literature on brand collaborations, which emphasizes the need for a high perceived fit between the parent brands. LÄS MER
3. Är Showrooms framtiden för ditt varumärke?
Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : Syfte: Uppsatsens syfte är att belysa hur varumärken uppfattas av konsumenter när den fysiska ytan är representerad i form av ett showroom snarare än en traditionell butik. Teoretiska perspektiv: Det teoretiska ramverket utgörs av Dimensions of BrandPersonality för att beskriva hur varumärken kan uppfattas och Image-profil-identitet för att undersöka huruvida de förändrade uppfattningarna är fördelaktiga för varumärken. LÄS MER
4. Prediction of quote acceptance in a B2B environment using Random Forests and Gradient Boosting Machines
Master-uppsats, Lunds universitet/Matematisk statistikSammanfattning : For a business to be as successful as possible it needs a sound pricing strategy. A B2B environment allows the business more freedom to tailor each quote to maximize the performance.In order to do this, proper understanding of how probable a quote is to succeed is crucial. LÄS MER
5. The Visit of an Unexpected Friend
Magister-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : Purpose: The purpose of this paper is to explore the phenomenon of unexpected collaborations between brands. Methodology: This paper follows a qualitative research approach. The research is centered around a multi-case study based on secondary data. LÄS MER