Sökning: "Joel Larsson"

Visar resultat 1 - 5 av 33 uppsatser innehållade orden Joel Larsson.

  1. 1. Antifragility in Small Industry Companies: An Exploration of Resilience and Adaption

    Kandidat-uppsats, Göteborgs universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Joel Larsson; Neo Tacking; [2023-08-31]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : The purpose of the study was to develop a deeper understanding of how to manage companies in order to enhance their resilience and leverage crises for their benefit. The study demonstrates four organizations’ resilience during the COVID-19 pandemic. LÄS MER

  2. 2. Impact of Product Customization Interface Design on Customer Satisfaction : A user experience study in e-commerce websites

    Kandidat-uppsats, Linköpings universitet/Institutionen för datavetenskap

    Författare :Henrik Björkander; Emily Fong; Oscar Hoffmann; Emma Larsson; Joel Melkersson Dalén; Fredrik Ramberg; Julia Stenvall; Elin Wallin; [2023]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : .... LÄS MER

  3. 3. Pandemrix- en brytpunkt? : En komparativ studie om nyhetsmedias gestaltning av vaccin under två pandemier

    Kandidat-uppsats, Uppsala universitet/Institutionen för informatik och media

    Författare :Joel Kelly; Andreas Larsson; [2022]
    Nyckelord :Framing; vaccine; pandemic; intertextuality; news; gestaltningsteorin; vaccin; pandemier; intertextualitet; nyheter;

    Sammanfattning : The differential framing of societal concerns within news articles influences the decision makingof the readers which in turn has consequences on a social scale. In light of this it should bedeemed important to analyse how vaccines are portrayed in news articles and that is the purposeof this study. LÄS MER

  4. 4. Brand Equity | När varumärken brinner

    Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Joel Larsson Ljungcrantz; Hugo Lindgren; Mattias Johansson; [2022]
    Nyckelord :Brand Equity; Produktskadekris; Replikation; Varumärken; Konsumentreaktioner; Business and Economics;

    Sammanfattning : Purpose: The purpose of this replication study is to test and compare how a product damage crisis affects brands with high and low brand equity from a consumer perspective in Sweden. The study also aims to contribute with increased knowledge to the topics of brand equity and product-harm crisis. LÄS MER

  5. 5. Fastighetsbranschen och slutkundens inställning till digitalisering och vad som efterfrågas

    Kandidat-uppsats, Malmö universitet/Fakulteten för kultur och samhälle (KS)

    Författare :Carl-Fabian Larsson; Hörnberg-Lindgren Joel; [2021]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : .... LÄS MER