Sökning: "Johanna Svensson gu"

Visar resultat 1 - 5 av 18 uppsatser innehållade orden Johanna Svensson gu.

  1. 1. Från äldst till yngst. Pedagogers uppfattningar om överlämningar från förskola till förskoleklass.

    Kandidat-uppsats, Göteborgs universitet/Institutionen för pedagogik, kommunikation och lärande; Göteborgs universitet/Institutionen för pedagogik, kommunikation och lärande

    Författare :Ida Hansson; Marina Källman; Johanna Svensson; [2024-02-27]
    Nyckelord :Handlingsplan; förskola; förskoleklass; Kommunikation; samverkan; övergång; överlämning och överlämningsetiskt förhållningsätt; ;

    Sammanfattning : Vid en övergång är en samsyn mellan pedagoger central, där kommunikation och samverkan är grundläggande. I styrdokument beskrivs vad förskola och förskoleklass förväntas sträva efter i övergången mellan förskola och förskoleklass. LÄS MER

  2. 2. ATTRAHERA OCH BEHÅLLA REKRYTERARE - En kvantitativ undersökning inom rekryteringsbranschen om vad medarbetare uppskattar hos arbetsgivare

    Kandidat-uppsats, Göteborgs universitet / / Institutionen för sociologi och arbetsvetenskap

    Författare :Johanna Kalered Martinsson; Thyra Svensson; [2023-09-13]
    Nyckelord :Employer Branding; Employer Value Propositions; Generations; Human Resource Management; Talent Attraction;

    Sammanfattning : This study aims to investigate which employer value propositions, EVPs, are valued most highly by employees in the recruitment industry. The study's purpose is further extended to examine whether generational differences can be observed in the evaluation of EVPs. A quantitative approach with a questionnaire survey was used. LÄS MER

  3. 3. The Customer Journey of Electric Vehicles in The South Korean Market

    Master-uppsats, Göteborgs universitet/Graduate School

    Författare :Johanna Back; Olivia Svensson; Pauline Weiler; [2021-06-23]
    Nyckelord :Electric Vehicles; Customer Journey; South Korea; Touch Points;

    Sammanfattning : The customer journey is a complex phenomenon which consists of numerous touch points. The customer journey is not only constructed through touch points but also by the level of involvement that the journey is characterized by. LÄS MER

  4. 4. Retention av kvinnor i teknikbranschen

    Kandidat-uppsats, Göteborgs universitet / / Institutionen för sociologi och arbetsvetenskap

    Författare :Matilda Svensson; Johanna Hagbranth; [2019-09-03]
    Nyckelord :retention; kön; organisationskultur;

    Sammanfattning : The purpose of the study is to investigate the retention of academic women working in technology companies. What makes women stay in organizations dominated by men, and what role does experience and the conception of gender play in understanding female retention? Prior research in this area has mainly been focused on the reasons why women are leaving organizations dominated by men. LÄS MER

  5. 5. Läsa med öronen och lyssna med ögonen: en komparativ studie av mediers betydelse för ett litterärt verk

    Kandidat-uppsats, Göteborgs universitet/Institutionen för litteratur, idéhistoria och religion

    Författare :Johanna Svensson; [2019-02-05]
    Nyckelord :läsning; lyssnande; ljudböcker; media; modalitet; intermedialitet;

    Sammanfattning : This essay examines how different types of media affect the experience of Cecelia Ahern’s Where Rainbows End. This is achieved by comparing one printed edition of the book with two audio book editions. I’m examining how the physical reading/listening experience and the narrative structure differs from edition to edition. LÄS MER