Sökning: "Jon Karlsson"

Visar resultat 1 - 5 av 11 uppsatser innehållade orden Jon Karlsson.

  1. 1. The Art of Shielding Luxury Brands: Defensive Strategies for Success

    Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Carl Oscar Frithiof; Stefan Karlsson; Arvid Vesterberg; [2023]
    Nyckelord :Brand image; luxury brands; automotive industry; defensive; symbolism; Business and Economics;

    Sammanfattning : Abstract Title: The Art of Shielding Luxury Brands: Defensive Strategies for Success Seminar date: 2023-06-01 Course: FEKH29, Degree Project Undergraduate level, Business Administration, Undergraduate level, 15 University Credits Points (UPC) Authors: Arvid Vesterberg, Oscar Frithiof and Stefan Karlsson Advisor: Jon Bertilsson Key words: Brand image, luxury brands, automotive industry, defensive, symbolism Research question: What methods and strategies do companies with luxury brands in the automotive industry use to protect their brand image? Purpose: The aim of this paper is to examine more deeply how companies in the automotive industry with luxury brands work to protect their brand image. Furthermore, the survey also aims to examine how these companies deal with potential threats to the brand image, as well as to increase awareness of the importance of protecting the brand image. LÄS MER

  2. 2. En litteraturstudie om scaffolding inom naturorienterande ämnen i grundskolan.

    Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Högskolan i Halmstad/Akademin för lärande, humaniora och samhälle

    Författare :Jon Karlsson; [2022]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : Syftet med denna litteraturstudie har varit att undersöka vilka sorts scaffoldingstrategier som används inom naturorienterande ämnen i grundskolan samt hur lärarna använder sig av de olika scaffoldingstrategierna. Litteraturen har sökts fram i databaserna ERIC, Teacher Reference Center och Academic Search Premier. LÄS MER

  3. 3. The post-acquisition process: A broad perspective on the integration process of newly acquired subsidiaries - A case study of the Swedish car company Bilia AB

    Master-uppsats, Göteborgs universitet/Graduate School

    Författare :Jon Karlsson; Johan Nikolai; [2021-08-13]
    Nyckelord :Post-acquisition process; Integration; M As; Synergy realization;

    Sammanfattning : During the recent decades, it has become evident that the post-acquisition process is pivotal for ensuring high levels of acquisition performance. This process, along with its main component, the integration process, is a complex matter to say the least. LÄS MER

  4. 4. "Sociala medier är magi för en musiker"

    Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Jon Karlsson; Johanna Lindell; Johan Nikolai; [2019]
    Nyckelord :Självständig artist; marknadsföring; skivbolag; kontroll; musikbranschen; relation; samarbete; sociala medier; värdeskapande; indiebolag; Business and Economics;

    Sammanfattning : Titel: “Sociala medier är magi för en musiker” - En kvalitativ studie om samarbetet mellan artister och skivbolag, samt de framstående orsaker som satt relationen i förändring Kurs: FEKH29 Företagsekonomi: Examensarbete i marknadsföring på kandidatnivå, 15 hp. Författare: Jon Karlsson, Johanna Lindell & Johan Nikolai Handledare: Oskar Christensson Syfte: Syftet med denna studie är att undersöka marknadsföringens betydelse för samarbetet mellan skivbolag och artister. LÄS MER

  5. 5. Investeringsanalys för elnätsägaren Mellersta Skånes Kraft

    M1-uppsats, Högskolan i Halmstad/Akademin för ekonomi, teknik och naturvetenskap

    Författare :Jon Karlsson; Christian Malmberg; [2018]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : This report analyzes the consequences of the proposed changes to the revenue framework presented in the report Ei R2017:07. The analysis is made for Mellersta Skånes Kraft, a small electricity grid company located in the countryside of Skåne county. The analysis presents investment proposals for future regulatory periods. LÄS MER