Sökning: "Julia Örnhem"
Hittade 3 uppsatser innehållade orden Julia Örnhem.
1. To engage or not to engage - brand co-creation with influencers
Magister-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : .... LÄS MER
2. I betalt samarbete med ... ditt samvete
Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : Syftet med den här studien är att försöka skapa en förståelse för fenomenet moralisk stress ur ett företagsekonomiskt perspektiv. Detta undersöks på konsumenter för att se på vilket sätt influencer marketing påverkar konsumenter till att känna moralisk stress. LÄS MER
3. Leveraging brand co-creation in a digital era: An IKEA case study
L3-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : Purpose: The purpose is to examine how IKEA works with customer brand co-creation and how it can be further leveraged in the digital era. Methodology: This paper adopts a qualitative case study method, where the primary data consists of an interview with a Social Media Specialist with pre-existing knowledge of brand co-creation at IKEA in Sweden. LÄS MER