Sökning: "Julia Holke"

Hittade 1 uppsats innehållade orden Julia Holke.

  1. 1. Kundlojalitet genom sociala medier : Hur företag kan stärka kundlojaliteten och därmed skapa konkurrenskraftiga kundrelationer via sociala medier

    Kandidat-uppsats, Institutionen för ekonomi och företagande

    Författare :Julia Holke; Asma El Mellouki; [2011]
    Nyckelord :Internetmarknadsföring; Webb 2.0; Sociala medier; Relationsmarknadsföring; eCRM; Kundlojalitet; Interaktion; långsiktiga kundrelationer; Word of mouth;

    Sammanfattning : Syfte: Vårt syfte är att besvara vår problemformulering och se hur lojalitet kan skapas genom sociala medier då lojalitet är en grundsten i skapandet av långsiktiga kundrelationer. Vidare ämnar vi besvara problemformuleringen genom att undersöka hur företag kan använda sociala medier för att skapa och bevara potentiella och befintliga långsiktiga kundrelationer. LÄS MER