Sökning: "Julia Nöjd"

Hittade 5 uppsatser innehållade orden Julia Nöjd.

  1. 1. Patienters upplevelse av den fysioterapeutiska behandlingen av knäsmärta : ur ett biopsykosocialt perspektiv

    Uppsats för yrkesexamina på grundnivå, Luleå tekniska universitet/Institutionen för hälsa, lärande och teknik

    Författare :Veronica Köhler; Julia Eriksson; [2023]
    Nyckelord :knäsmärta; biopsykosociala modellen; fysioterapi;

    Sammanfattning : Bakgrund: Knäsmärta är en vanlig orsak till att patienter söker vård hos en fysioterapeut. Smärta i knät påverkar en individ biologiskt, psykologiskt och socialt. På grund av detta är den biopsykosociala modellen en viktig utgångspunkt inom fysioterapi. LÄS MER

  2. 2. Om kunden själv får välja

    Kandidat-uppsats, Högskolan i Borås/Institutionen Textilhögskolan

    Författare :JULIA ARVIDSSON; MALIN ERIKSSON; [2014]
    Nyckelord :Kundengagemang; social media; kundrelationer; relationsmarknadsföring; modeföretag på social media;

    Sammanfattning : Social media är idag ett väletablerat begrepp och mediet används flitigt av både företag och privatpersoner. Användningsområden innefattar allt från marknadsföring till att kommunicera med andra användare. LÄS MER

  3. 3. Vad som avgör hur nöjd skogsägaren är med en virkesaffär efter storm : en fallstudie av Norra skogsägarna

    Kandidat-uppsats, SLU/Dept. of Forest Ecology and Management

    Författare :Julia Mellåker; Johan Åhs; [2014]
    Nyckelord :bemötande; service; pris; privatägd skog; skogsägarförening;

    Sammanfattning : I denna studie undersöktes hur nöjda skogsägarna är, som skrivit stormkontrakt med Norra skogsägarna efter stormen Hilde 2013 i virkesområde Södra Lappland. Det gjordes genom en brevundersökning riktad till skogsägarna samt en intervju med virkesområdeschefen och inspektorerna som arbetar inom virkesområdet. LÄS MER

  4. 4. Om kunden själv får välja

    Kandidat-uppsats, Högskolan i Borås/Institutionen Textilhögskolan

    Författare :JULIA ARVIDSSON; MALIN ERIKSSON; [2014]
    Nyckelord :Kundengagemang; social media; kundrelationer; relationsmarknadsföring; modeföretag på social media;

    Sammanfattning : Social media är idag ett väletablerat begrepp och mediet används flitigt av både företag och privatpersoner. Användningsområden innefattar allt från marknadsföring till att kommunicera med andra användare. LÄS MER

  5. 5. Vikten av kunduppföljning för en fastighetsmäklare

    Kandidat-uppsats, Avdelningen för ekonomi

    Författare :Johanna Nyström; Julia Gustafsson; [2012]
    Nyckelord :Real estate agent; customer follow-up; customer satisfaction; loyal customer; recommendations.; Fastighetsmäklare; kunduppföljning; nöjd kund; lojal kund; rekommendationer.;

    Sammanfattning : Syfte Konkurrensen i fastighetsmäklarbranschen ökar vilket innebär att fastighetsmäklarna blir allt mer beroende av att vårda sina kunder och skapa långsiktiga kundrelationer. Syftet med denna undersökning är att få större kunskap om hur mäklare arbetar med kunduppföljning i det dagliga arbete samt få en djupare förståelse för varför det egentligen är viktigt med uppföljning. LÄS MER