Sökning: "Karin B Alm"
Hittade 2 uppsatser innehållade orden Karin B Alm.
1. Hur upplever konsumenter handelns egna varumärken och leverantörernas varumärken i förhållande till varandra och i dagligvaruhandelns butikskontext?
Magister-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : Syftet med denna studie inom den svenska dagligvaruhandeln är att studera vilken attityd konsumenter har och varför, när de värderar utbudet av EVM och LVM i butiken. Jag ville ta reda på vilka attibut och känslomässiga värden det är som påverkar konsumenten när, hon/han i sitt medvetnade positionerar EVM och LVM i förhållande till varandra. LÄS MER
2. Hur VD:n ser på sin ledningsgrupp
Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : Dagens verklighet består för de flesta företag av en alltmer föränderlig omvärld med ökade kommunikationsmöjligheter. Detta medför även en ökad konkurrens vilket i sin tur medför att arbetsklimatet på företagen blir allt tuffare, för såväl de anställda som ledningen och dess VD. LÄS MER