Sökning: "Karolina Berggren"
Hittade 4 uppsatser innehållade orden Karolina Berggren.
1. Mer tid för barnen : En kvalitativ studie om socionomkonsulters upplevelser och erfarenheter av sitt arbete med barnavårdsutredningar inom socialtjänsten
Kandidat-uppsats, Marie Cederschiöld högskola/Institutionen för socialvetenskapSammanfattning : Syftet med studien är att genom en kvalitativ undersökning öka kunskapen om socionomkonsulters erfarenheter och upplevelser av sitt arbete med barnavårdsutredningar inom socialtjänsten. Empirin baseras på socionomkonsulters egna erfarenheter och upplevelser av sin roll och påverkan på barnavårdsutredningar inom socialtjänsten. LÄS MER
2. The use of social movements in marketing
Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Institutionen för strategisk kommunikationSammanfattning : In today’s marketing, we now and then see organizations using socio-political movements. This phenomenon often creates questions amongst its audience whether the organization genuinely cares about the movement, or whether it is just an easy way to capitalize on the movement. LÄS MER
3. Påverkande faktorer i besluts- och investeringsprocessen vid upplåtelseformen ägarlägenhet
Kandidat-uppsats, Högskolan i Halmstad/Akademin för ekonomi, teknik och naturvetenskapSammanfattning : Title: Influential factors in the decision and investment process regarding the tenure condominium. Authors: Anna Olsson & Karolina Kristensen Supervisor: Titti Eliasson Examiner: Eva Berggren Course: FÖ6021: Bachelor thesis in business administration 15 credits Seminar date: 2016-05-30 Problem statement: What factors influence construction and real estate companies in their decision and investment process when choosing the tenure condominium? Background: There are three forms of tenure of apartment in Sweden, which is rented apartment, cooperative apartment and condominium. LÄS MER
4. Rekommendera mera
C-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för marknadsföring och strategiSammanfattning : Research on the power of customer involvement, and in particular recommendation is very resourceful. Many studies have mapped the reasons for why customers are willing to recommend, however they often ignore potential differences among brands and how that may affect these reasons. LÄS MER