Sökning: "Karsten Andersson"
Hittade 3 uppsatser innehållade orden Karsten Andersson.
1. Kommunikatörernas kommunikation : En studie om hur Prime och Hero Kommunikation kommunicerar på Facebook
Kandidat-uppsats, Uppsala universitet/Institutionen för informatik och mediaSammanfattning : Abstract Title: Communicators communication- A study on how Prime and Hero Kommunikation communicate on Facebook (Kommunikatörernas kommunikation- En studie om hur Prime och Hero Kommunikation kommunicerar på Facebook) Author: Lovisa Andersson Zimdahl and Olivia Karsten Tutor: Anne-Marie Morhed Period: Autumn 2015 University: Division of Media and Communication, Department of Information Science, Uppsala University Aim: The aim of the thesis is to conduct a study on how the communication agencies Prime and Hero Kommunikation communicate on their Facebook profiles. Furthermore, how are these agencies presenting themselves and what are their purposes of being on the network? Method/Material: The study is based on qualitative research where the methods of choice are netnografical observations and semi-structured interviews. LÄS MER
2. Tillfredställelse med vardagsaktiviteter och självrapporterad hälsa hos personer med och utan spinalskada
Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Hållbar vardag och hälsa i ett livsperspektivSammanfattning : Att kunna vara delaktig i aktiviteter anses vara sammankopplat med tillfredsställelse i aktivitet som i sin tur kan relateras till att ha hälsa. Tidigare forskning undersöker livstillfredsställelsen i livet som helhet hos personer med spinalskada. LÄS MER
3. Home Sweet Home
Kandidat-uppsats, Sektionen för ekonomi och teknik (SET)Sammanfattning : Research Question: What is it that determines if large companies in the same country and industry use their Country of Origin or not when they want to attract new customers abroad? Purpose: Our purpose with this Minor Field Study is to find out if companies within the Brazilian textile industry are using their COO and identify which factors that determine why they use it or not. By analyzing these factors, if and why they are important or not, we can develop a model with the purpose to give companies an idea of how close they are from to being able to use their COO. LÄS MER