Sökning: "Key words: Identity"

Visar resultat 1 - 5 av 111 uppsatser innehållade orden Key words: Identity.

  1. 1. Skrolla Vidare: En kvalitativ studie om konsumenters identitetsskapande på TikTok

    Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Theodor Tranarp; Alice Wischer; Klara Johansson; [2023]
    Nyckelord :Identitet; TikTok; Motivation; Grupptillhörighet; Konsumenter; consumers; Social Groups; Business and Economics;

    Sammanfattning : Examensarbetets titel: “Skrolla vidare “ En kvalitativ studie om konsumenters identitetsskapande på TikTok. Ämne/kurs: FEKH29, Examensarbete i marknadsföring på kandidatnivå, 15HP Författare: Alice Wischer, Klara Johansson och Theodor Tranarp Handledare: Clara Gustafsson Nyckelord: Identitet, TikTok, Motivation, Grupptillhörighet, Konsumenter Syfte: Uppsatsen ämnar att undersöka konsumenters användande av mediet TikTok och skapa en förståelse för motivationen till användandet samt konsumentkulturen och den sociala identiteten som uppstår till följd av det. LÄS MER

  2. 2. The Underdog Brand Position

    Magister-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Diogo de Lima; Darragh Moorhouse; Can Üner; [2023]
    Nyckelord :Underdog; Underdog Brand; Underdog Brand Positioning; Brand Positioning; Brand Strategy; Branding; Rhetoric; Brand Identity; Brand Image; Communication; Top Dog; Business and Economics;

    Sammanfattning : Title: The Underdog Brand Position Date of Seminar: 31-05-2023 Course: BUSN39 Degree Project in Global Marketing Authors: Diogo de Lima, Darragh Moorhouse & Can Üner Advisor: Mats Urde Key words: Underdog, Underdog Positioning, Branding, Rhetoric, Identity, Communication, Image, Top Dog. Purpose: The purpose of this paper is to explore the Underdog Brand Position (and its link to Rhetoric) to understand What is an Underdog Brand Position, How are Underdog Brand Positions Used and Why and When is an Underdog Brand Position a viable strategy. LÄS MER

  3. 3. Ledarskapsutbildning online ­ lärande och påverkan för nyblivna chefer

    Master-uppsats, Uppsala universitet/Institutionen för pedagogik, didaktik och utbildningsstudier

    Författare :Helene Öhman; [2022]
    Nyckelord :ledarskapsutveckling; ledarskapsutbildning; ny chef; utbildning; online; distans; lärande;

    Sammanfattning : The purpose of the study is to investigate online leadership training as an enabling and limiting factor for new manager´s learning. On becoming a manager, one must not only develop new knowledge and abilities, but also simultaneously work on identity in relation to the transformation of a new professional role. LÄS MER

  4. 4. A Storytelling and Brand Identity Connection

    Magister-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Erik Andrén; Therese Hermelin; [2022]
    Nyckelord :Corporate Brand Management; Corporate Brand Identity; Storytelling; Connection; Scandinavian Airlines; Bona; Volvo Cars; Business and Economics;

    Sammanfattning : Title: A Storytelling and Brand Identity Connection - A multiple case study on companies communicating through storytelling and how it can connect to their brand identity. Date of Seminar: June 2, 2022. Course: BUSN39, Degree Project in Global Marketing. Authors: Erik Andrén and Therese Hermelin. LÄS MER

  5. 5. Developing towards a greater “We”!: How a formal mentorship program triggers identity work of mentees - A Qualitative Case Study

    Magister-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Laura Kristin Warlich; Jana Bernhardt; [2022]
    Nyckelord :Business and Economics;

    Sammanfattning : Title: Developing towards a greater “We”!: How a formal mentorship program triggers identity work of mentees Course: BUSN49, Degree Project in Managing People, Knowledge & Change Authors: Jana Bernhardt and Laura Kristin Warlich Supervisor: Stefan Sveningsson (PhD), Lund University, Sweden Purpose: The main aim of our study is to gain a profound understanding of participants' sense-making in a formal mentorship program. This involves examining the significance of the relationship in the mentoring dyads. LÄS MER