Sökning: "Ksenia Barazi"

Hittade 1 uppsats innehållade orden Ksenia Barazi.

  1. 1. Instagram – vår tids hyperverklighet : En studie om hur små symbolförändringar påverkar konsumentens uppfattning av den hyperverklighet som marknadsförare försöker framställa i sociala medier

    Kandidat-uppsats, Högskolan i Gävle/Avdelningen för ekonomi

    Författare :Jenny Sjödin; Ksenia Barazi; [2016]
    Nyckelord :Visual marketing; emotional marketing; postmodernism; symbols; hyperreality; symbolic alterations; real estate ad; consumer.; Visuell marknadsföring; emotionell marknadsföring; postmodernism; symboler; hyperverklighet; symbolförändringar; bostadsannons; konsument.;

    Sammanfattning : Syfte: Vårt syfte med denna studie är att förstå hur små symbolförändringar påverkar konsumentens uppfattning av den hyperverklighet som marknadsförare försöker framställa på Instagram.   Metod: I denna studie har en kvantitativ undersökning genomförts. LÄS MER