Sökning: "Kundkontakt service"

Visar resultat 1 - 5 av 17 uppsatser innehållade orden Kundkontakt service.

  1. 1. Faktorer som påverkar valet av unghästutbildare

    Kandidat-uppsats, SLU/Dept. of Anatomy, Physiology and Biochemistry

    Författare :Lina Andersson Norén; Ylva Falkeström; Jonna Jansson; [2023]
    Nyckelord :häst; hästvälfärd; tjänster; unghästutbildning; frågesamtal;

    Sammanfattning : De ridhästar som föds upp i Sverige idag är mycket talangfulla. De har en stor kapacitet inom både gångarter och hoppning, är mycket känsliga, explosiva och reaktiva. Explosivare hästar har bidragit till att hästarna blivit svårare för mindre rutinerade personer att hantera och utbilda på ett säkert och korrekt sätt. LÄS MER

  2. 2. Användaracceptansen av ett självbetjäningssystem inom däckbranchen

    Kandidat-uppsats, Malmö universitet/Fakulteten för teknik och samhälle (TS)

    Författare :Roland Askelöf; Håkansson John; [2021]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : Däckbranschens verksamhet är till stor del säsongsberoende och kan vid specifika tidpunkter stå inför utmaningar med att en större mängd kunder vill byta däck samtidigt. Detta innebär i många fall långa köer och i sin tur påfrestningar på verksamheten. LÄS MER

  3. 3. Customer perceptions of equipment rental : services for a circular economy

    Master-uppsats, SLU/Dept. of Forest Economics

    Författare :Ellinor Berg; [2020]
    Nyckelord :green products attributes; practices; renting vs buying; servicification; sharing-ecocnomy; social practice theory; use-oriented services; användarorienterade tjänster; delningsekonomi; gröna produktegenskaper; hyra vs köpa; tjänstefiering;

    Sammanfattning : Sustainability, consumption, and management of finite resources has become a global topic of discussion. Circular economy [CE] is presented in FN´s global goals agenda 2030 as an alternative model of consumption and a solution to move away from unsustainable development. LÄS MER

  4. 4. PSD2 –Det nya betaltjänstdirektivet förändrar situationen för aktörerna på finansmarknaden

    Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för ekonomistyrning och logistik (ELO)

    Författare :Philip Persson; Jonathan Ågren; [2019]
    Nyckelord :PSD2; säkerhetsrisk; operativ risk; operativa strategier; tredjepartsleverantör.;

    Sammanfattning : Inledning: Betalmarknaden har förändrats de senaste åren. Det tillkommer ny teknisk funktionalitet som skapar nya betallösningar. För att underlätta betalningar och kundinformationens spridning på finansmarknaden har EU:s andra betaltjänstdirektiv PSD2 formats. LÄS MER

  5. 5. Frontlinjepersonalens upplevelse kring kundkontakt : En studie kring kundkontaktens betydelse för arbetsmotivationen inom detaljhandeln, ur personalens synvinkel

    Kandidat-uppsats, Blekinge Tekniska Högskola

    Författare :Tina Häppick Biancofiore; Sofie Franzén; Glen Karsberg; [2017]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : Title: Frontline employees experience about customer contact Authors: Tina Häppick Biancofiore, Sofie Franzén and Glen Karsberg Supervisor: Anders Wrenne  Department: School of Management, Blekinge Institute of Technology  Course: Bachelor’s thesis in Business Administration, 15 credits    Purpose: The purpose of our work is to contribute to the knowledge about the impact of customer contact on the frontline employees’ daily work condition. This is done by investigating how frontline employees, who have a large share of customer contact in their work, experience that the customer contact contributes to motivation at work. LÄS MER