Sökning: "Kundkontakt service"
Visar resultat 1 - 5 av 17 uppsatser innehållade orden Kundkontakt service.
1. Faktorer som påverkar valet av unghästutbildare
Kandidat-uppsats, SLU/Dept. of Anatomy, Physiology and BiochemistrySammanfattning : De ridhästar som föds upp i Sverige idag är mycket talangfulla. De har en stor kapacitet inom både gångarter och hoppning, är mycket känsliga, explosiva och reaktiva. Explosivare hästar har bidragit till att hästarna blivit svårare för mindre rutinerade personer att hantera och utbilda på ett säkert och korrekt sätt. LÄS MER
2. Användaracceptansen av ett självbetjäningssystem inom däckbranchen
Kandidat-uppsats, Malmö universitet/Fakulteten för teknik och samhälle (TS)Sammanfattning : Däckbranschens verksamhet är till stor del säsongsberoende och kan vid specifika tidpunkter stå inför utmaningar med att en större mängd kunder vill byta däck samtidigt. Detta innebär i många fall långa köer och i sin tur påfrestningar på verksamheten. LÄS MER
3. Customer perceptions of equipment rental : services for a circular economy
Master-uppsats, SLU/Dept. of Forest EconomicsSammanfattning : Sustainability, consumption, and management of finite resources has become a global topic of discussion. Circular economy [CE] is presented in FN´s global goals agenda 2030 as an alternative model of consumption and a solution to move away from unsustainable development. LÄS MER
4. PSD2 –Det nya betaltjänstdirektivet förändrar situationen för aktörerna på finansmarknaden
Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för ekonomistyrning och logistik (ELO)Sammanfattning : Inledning: Betalmarknaden har förändrats de senaste åren. Det tillkommer ny teknisk funktionalitet som skapar nya betallösningar. För att underlätta betalningar och kundinformationens spridning på finansmarknaden har EU:s andra betaltjänstdirektiv PSD2 formats. LÄS MER
5. Frontlinjepersonalens upplevelse kring kundkontakt : En studie kring kundkontaktens betydelse för arbetsmotivationen inom detaljhandeln, ur personalens synvinkel
Kandidat-uppsats, Blekinge Tekniska HögskolaSammanfattning : Title: Frontline employees experience about customer contact Authors: Tina Häppick Biancofiore, Sofie Franzén and Glen Karsberg Supervisor: Anders Wrenne Department: School of Management, Blekinge Institute of Technology Course: Bachelor’s thesis in Business Administration, 15 credits Purpose: The purpose of our work is to contribute to the knowledge about the impact of customer contact on the frontline employees’ daily work condition. This is done by investigating how frontline employees, who have a large share of customer contact in their work, experience that the customer contact contributes to motivation at work. LÄS MER