Sökning: "Kundmöte"

Visar resultat 1 - 5 av 33 uppsatser innehållade ordet Kundmöte.

  1. 1. Nyexaminerade fastighetsmäklares vägar för att etablera sig i en konkurrensutsatt bransch : En kvalitativ studie om fastighetsmäklares egna erfarenheter från att etablera sig som fastighetsmäklare

    Kandidat-uppsats, Malmö universitet/Institutionen för Urbana Studier (US)

    Författare :Eric Svensson Due; Fredrik Berggren; [2023]
    Nyckelord :Fastighetsmäklare; strategier; entreprenörskap; självförtroende.;

    Sammanfattning : Fastighetsmäklarbranschen är en av de mest konkurrensutsatta branscherna på arbetsmarknaden. En stor del nyexaminerade fastighetsmäklare lämnar yrket redan efter två år på grund av att de har misslyckats att etablera sig. LÄS MER

  2. 2. Fastighetsmäklares arbete med kundrelationer i takt med digitaliseringsutvecklingen inom fastighetsmäklarbranschen

    Kandidat-uppsats, Karlstads universitet/Handelshögskolan (from 2013)

    Författare :Julia Svenlert; Hanna Larson; [2023]
    Nyckelord :digitalisering; kundrelationer; kundmöte; digitaliseringsutveckling; digitala verktyg; fastighetsmäklare;

    Sammanfattning : Digitalization has for a long time influenced the whole of society in terms of our everyday life. Digital development affects more or less all industries to varying extents which can also be seen in the real estate agency industry. LÄS MER

  3. 3. Den digitala bankverksamhetens påverkan på bankmedarbetares arbetstillfredsställelse

    Kandidat-uppsats, Högskolan i Skövde/Institutionen för handel och företagande

    Författare :Shamiran El Yokhana; Poles Nicole; [2022]
    Nyckelord :Digitalization; digital technology; digitalized customer meeting; job satisfaction; Digitalisering; digital teknik; digitaliserat kundmöte; arbetstillfredsställelse;

    Sammanfattning : Digitaliseringen har haft en stark inverkan på banksektorn de senaste decennierna. Med hjälp av den digitala tekniken kan bankkunder numera utföra ett flertal bankärenden på egen hand utan att behöva besöka ett bankkontor, vilket resulterat i en minskad interaktion mellan bankmedarbetare och kunder. LÄS MER

  4. 4. Rummet och människan i det digitala mötet : Om mänsklig kontakt och det upplevda rummet

    Kandidat-uppsats, Mälardalens universitet/Akademin för innovation, design och teknik

    Författare :Martis Josefine; [2022]
    Nyckelord :kundmöte; digitalt möte; mötesplats; gemenskap; digitalt rum; visuell perception; kommunikation;

    Sammanfattning : Rummet och människan i det digitala mötet, är ett självständigt examensarbete inom huvudämnet Informationsdesign med inriktning på rumslig gestaltning. Arbetet har haft ett utforskande tillvägagångssätt och applicerats på en befintlig kontext, det digitala köksplaneringsmötet på IKEA. LÄS MER

  5. 5. Olika statussignalers påverkan på kundens uppfattning av en fastighetsmäklare : - Inom conspicuous consumption och penalty effect

    Kandidat-uppsats, Högskolan i Gävle/Företagsekonomi

    Författare :Theodor Maric Larsson; Felicia Tengmo; [2021]
    Nyckelord :Conspicuous consumption; penalty effect; real estate agent; materialism; status; customer meeting; Conspicuous consumption; penalty effect; fastighetsmäklare; materialism; status; utseende; kläder; bilar; kundmöte;

    Sammanfattning : .... LÄS MER