Sökning: "Kundnöjdhet"
Visar resultat 21 - 25 av 440 uppsatser innehållade ordet Kundnöjdhet.
21. Transporteffektivitet och Kundnöjdhet Inom Last Mile Deliveries
Kandidat-uppsats,Sammanfattning : .... LÄS MER
22. Varumärkeslojalitet inom hotellbranschen : En kvalitativ studie på svenska fritidsresenärer
Kandidat-uppsats, Högskolan i Gävle/Avdelningen för ekonomiSammanfattning : Aim: The aim of the study is to examine which factors affecting hotel brand loyalty among Swedish leisure- travelers are the most central. Previous studies regarding hotel brand loyalty are lacking on the Swedish market, and therefore a research gap has been identified. LÄS MER
23. Utveckling av textila återanvändningsbara trosskydd : En studie av komfort och passform ur ett användarperspektiv
Kandidat-uppsats, Högskolan i Borås/Akademin för textil, teknik och ekonomiSammanfattning : Denna studie syftar till att utveckla och analysera en prototyp av ett återanvändningsbart trosskydd för kvinnor. Genom att undersöka passform, komfort och hanterbarhet ur ett användarperspektiv, samt jämföra två olika designmodeller (i polyamidspets och polyamidtrikå) med konventionella trosskydd, strävar studien efter att identifiera framgångsfaktorer för återanvändningsbara trosskydd. LÄS MER
24. Exploratory Innovations and Exploitation of Knowledge after Large Scale Agile Transformation : A Case Study at an Energy Utility R&D Department
Master-uppsats, KTH/Skolan för industriell teknik och management (ITM)Sammanfattning : Many organizations from and outside of the IT industry are trying to implement Agile in their ways of working via large scale transformations. The organizations feels the need to become Agile in order to increase their client satisfaction, deliver their product faster, and compete in the rapidly changing market. LÄS MER
25. Dina förväntningar, bankens ansvar : En kvantitativ studie om olika generationers kundnöjdhet vid användning av internetbanker
Kandidat-uppsats, Örebro universitet/Handelshögskolan vid Örebro UniversitetSammanfattning : .... LÄS MER