Sökning: "Låna dig rik"

Hittade 3 uppsatser innehållade orden Låna dig rik.

  1. 1. Låna Dig Rik : om en marknadsföringskampanj för folkbiblioteken i tre regioner och dess mottagande i lokalpressen

    Kandidat-uppsats, Institutionen för kulturvetenskaper, KV

    Författare :Mikael Nilsson; [2011]
    Nyckelord :marketing; public libraries; press; written discourse analysis; evaluation;

    Sammanfattning : The marketing campaign ”Låna dig rik” [Get rich by lending] involved 25 public libraries in three regions; Kronoberg, Kalmar and Blekinge. This paper examines 28 news-articles concerning this campaign, found in eight publications in the responding regions. LÄS MER

  2. 2. Att göra det oväntade - en utvärdering av marknadsföringskampanjen "Låna dig rik" på ett mindre folkbibliotek

    Kandidat-uppsats, Institutionen för kulturvetenskaper, KV

    Författare :Marie Johansson; [2011]
    Nyckelord :marketing; public library; marketing campaign; evaluation; Futurum.kom; Låna dig rik;

    Sammanfattning : Futurum.kom is a collaborative marketing project with the aim of strengthening the internal organization of Länsbibliotek Sydost, Regionbibliotek Kalmar and the 25 public libraries within the southeast region. The project intends to externally build the brands of the public libraries in Blekinge, Kalmar and Kronobergs län. LÄS MER

  3. 3. ”Jag har inte fattat att det gällde biblioteket” : en utvärdering av marknadsföringskampanjen ”Låna dig rik” i Kalmar

    Kandidat-uppsats, Institutionen för kulturvetenskaper, KV

    Författare :Hanna Tollin; Emma Svensson; [2011]
    Nyckelord :marknadsföring; utvärdering; marknadsföringskampanj; folkbibliotek; medborgarundersökning;

    Sammanfattning : The purpose of this bachelor’s thesis is to evaluate how the marketing campaign “Låna dig rik” has been received by the residents of Kalmar. A series of questions are asked: was the campaign noticed by the residents of Kalmar? Through which marketing channels has it been noticed? Is the residents’ opinion of the library in line with the marketing message? Is the campaign moving in the desired direction?The study was done through a questionnaire that was handed out to a number of people in Kalmar. LÄS MER