Sökning: "Löfbergs"
Visar resultat 6 - 10 av 41 uppsatser innehållade ordet Löfbergs.
6. The rise of the FMCG flagship stores, a qualitative study exploring the phenomenon of FMCG flagship stores
Magister-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : Thesis Purpose: The purpose of this study is to explore and develop an understanding of the rather unexplored phenomenon of using flagship stores in the FMCG industry. We want to explore what an FMCG flagship store is to understand why it is used in the context of strategic brand management. LÄS MER
7. Emojis - det artificiella språket mellan varumärken och människor : En studie om hur varumärken kommunicerar med emojis på sociala medier.
Kandidat-uppsats, Karlstads universitetSammanfattning : Emojis har blivit så vanligt och förankrat i vardagskommunikationen att under år 2015 utsåg Oxford Dictionary emojin “Face with Tears of Joy” till årets ord. Emojis är ett relativt nytt kommunikationsmedel som växt i takt med ett mer digitalt och uppkopplat samhälle där en stor del av kommunikationen sker via sociala medier. LÄS MER
8. Do flagship stores affect your habits and daily routines? A case study on Swedish Match and Löfbergs about brand equity in the FMCG industry
Magister-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : Abstract Purpose: To examine how flagship stores might affect brand equity for brands in the fastmoving consumer goods industry. Methodology: This paper adopts a qualitative research method. LÄS MER
9. Mervärde ur ett företagsperspektiv : En kvalitativ studie om hur leverantörer på den svenska livsmedelsmarknaden arbetar med att tillföra mervärde till sina produkter
Kandidat-uppsats, Södertörns högskola/Institutionen för samhällsvetenskaperSammanfattning : The increased penetration of the retail chains' own branded goods in the Swedish food market has led to a disrupted balance of power at the market, and worse conditions for the suppliers. Further, this has forced the suppliers to overlook their strategies in order to be able to respond to the fierce competition, which is crucial in order to survive in today's market. LÄS MER
10. The Transition from G4 to GRI Standards : A case study of Löfbergs AB
Magister-uppsats,Sammanfattning : .... LÄS MER