Avancerad sökning
Hittade 2 uppsatser som matchar ovanstående sökkriterier.
1. När identitet och image möts : En fallstudie
Kandidat-uppsats, Akademin för textil, teknik och ekonomiSammanfattning : I den här uppsatsen har en fallstudie genomförts för att ta reda på hur väl ett företags identitet överensstämmer med dess image. Företaget i uppsatsen genomförde år 2010 en nylansering av sitt koncept där de förändrade sitt sortiment, sitt utseende och vad de kommunicerade ut till sina kunder. LÄS MER
2. Säljarens roll i framtidens butik
M1-uppsats, Högskolan i Borås/Institutionen TextilhögskolanSammanfattning : Vårt syfte med denna uppsats är att utröna hur den personliga servicen mellan kund och näringsidkare, i ett mindre klädföretag inom konfektionsbranschen, kommer att se ut i framtiden. Med personlig service menar vi hur säljpersonalen arbetar utifrån SERVQUAL-modellens fem dimensioner för att skapa en bättre kundrelation. LÄS MER