Sökning: "Linkedin."

Visar resultat 21 - 25 av 166 uppsatser innehållade ordet Linkedin..

  1. 21. We are an Equal Opportunity Employer: The Use of Diversity Signals in Online Job Advertisements and Its Effect on Application Behaviors

    D-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för företagande och ledning

    Författare :Hanh Lai Ho My; [2023]
    Nyckelord :job advertisement; diversity; signaling theory; employer branding; linkedin;

    Sammanfattning : To attract talent and build a competitive advantage over competitors in the labor market, organizations may use pro-diversity statements in recruitment messages to portray themselves as being committed to diversity in the workplace. However, the benefits of this practice in terms of increasing the quantity of the applicant pool remain contested. LÄS MER

  2. 22. Påverkar fastighetsmäklarens klädsel förtroende hos kunden? : En kvantitativ studie som undersöker sambandet mellan The Big Five, klädsel och förtroende

    Kandidat-uppsats, Högskolan i Gävle/Företagsekonomi

    Författare :Emma Ekvall; Yolanda Tidlund; [2023]
    Nyckelord :Real estate; attire; first impression; stereotype; personality traits; the big five;

    Sammanfattning : Titel: Påverkar fastighetsmäklarens klädsel förtroende hos kunden?  Nivå: Examensarbete på grundnivå (kandidatexamen) i ämnet företagsekonomi Författare: Emma Ekvall och Yolanda Tidlund  Handledare: Lars-Johan Åge Datum: 2023 juni Syfte: Syftet med studien är att analysera kundens personlighetsdrag och skapa en förståelse för hur kunden uppfattar fastighetsmäklarens klädsel samt hur det påverkar förtroendet hos kunden. För att besvara syftet kommer studien att undersöka förtroendet hos populationen för fastighetsmäklare, hur fastighetsmäklarens klädsel påverkar förtroendet och sambandet mellan kundens personlighetsdrag inom The Big Five och deras uppfattning av fastighetsmäklarens klädsel som förtroendeingivande. LÄS MER

  3. 23. Taking Corporate Communications and Marketing Strategies to the Next LevelThrough LinkedIn : A Case Study on a Company’s Brand’s LinkedIn

    Master-uppsats, Malmö universitet/Institutionen för konst, kultur och kommunikation (K3)

    Författare :Araitz Claramunt Oregi; [2023]
    Nyckelord :LinkedIn; Social Media Affordances; Social Media Marketing; Corporate Identity; Corporate Brand Identity; Brand Identity; Brand Image; Brand Position; B2B;

    Sammanfattning : This thesis explores how organisations communicate and perform marketing nowadays, with social media platforms at the core of their strategic plan. Due to its high relevancy in B2B, the research is focused on LinkedIn and the effect of its affordances which will help dig deeper into the possibilities of using this particular social media platform as a means to define, build and shape company image and brand identity. LÄS MER

  4. 24. Consumers’ perceptions of reusable returnable packaging

    Magister-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Aline Fort; Michaela Hanusiakova; [2023]
    Nyckelord :reusable returnable packaging; circular economy; Theory of Planned Behaviour; demographic factors; Business and Economics;

    Sammanfattning : Purpose: This thesis aims to explore the extent of consumers’ interest in reusable returnable packaging. Theoretical framework: This study is based on the Theory of Planned Behaviour. Attitudes, subjective norms and perceived behavioural control and their association with the interest in reusable returnable packaging are tested. LÄS MER

  5. 25. Static or Dynamic: An experimental study : The Impact of animation principles on user engagement on LinkedIn

    Kandidat-uppsats, Jönköping University/Tekniska Högskolan

    Författare :Stina Freid; Alexandra Gredeus Ampuero; [2023]
    Nyckelord :Engagement; Motion Graphics; 12 Basic Animation Principles; Digital Marketing; LinkedIn; Social Networking Sites; Organic Posts; Nudges; Dynamic Posts; and Static Posts;

    Sammanfattning : Engagement. This has become a key concept in the field of marketing. The concept of "engagement" is utilized to describe the way users instantly engage with brands using clicks, reactions, comments, and sharing. Brands and advertisers utilize media platforms to increase brand awareness and create customer-engaging content. LÄS MER