Sökning: "Linnea Eklund"
Visar resultat 6 - 10 av 17 uppsatser innehållade orden Linnea Eklund.
6. Analysis of Instagram Stories: A quantitative study of Instagram Stories using PCA
Kandidat-uppsats, Uppsala universitet/Tillämpad matematik och statistikSammanfattning : .... LÄS MER
7. Stressed out? : Guidelines for making a game to aid with stress symptoms in young adults
Magister-uppsats, Högskolan i Skövde/Institutionen för informationsteknologiSammanfattning : Stress is a rising problem in society today, stress brings with it side effects that are detrimental towards an individuals’ physical and psychological health. One way to treat stress is through metacognitive therapy, which includes a change in how to perceive ones’ emotions and behavior in stressful situations. LÄS MER
8. La motivación, la escuela y la lengua : Un estudio cuantitativo sobre la motivación de aprender una lengua extranjera
Kandidat-uppsats, Uppsala universitet/Institutionen för moderna språkSammanfattning : La meta de multilingüismo, establecida por la Comisión Europea en 2002, y reforzada en 2017, expresa la importancia de los conocimientos de lenguas y de la comunicación internacional. En conflicto con esta meta tenemos una situación con una disminución de interés por las lenguas extranjeras en Suecia. LÄS MER
9. MittÄrDitt - Sharing is Caring : A case study in developing simple web applications that are perceived as trustworthy by their users
Kandidat-uppsats, Linköpings universitet/Institutionen för datavetenskapSammanfattning : The purpose of this study was to create a web application that provided peer to peer rental solutions for students and while doing so maximize the usability of the application with regards to simplicity and online trust. An initial market survey was conducted, see appendix B, and the overall results were promising. LÄS MER
10. Vem pratar jag med nu? : Hur könet på en NPC karaktär kan påverka dialoger i spel.
Kandidat-uppsats, Högskolan i Skövde/Institutionen för informationsteknologiSammanfattning : I denna undersökning så var avsikten att se ifall spelare tilltalar NPC-kompanjoner i dialoger på olika sätt beroende på vilket kön de har, samt huruvida detta kan påverka dialogerna i digitala spel. För detta så skapades en artefakt innehållande två spelsekvenser. LÄS MER