Sökning: "Lise-lotte Jansson"

Hittade 1 uppsats innehållade orden Lise-lotte Jansson.

  1. 1. Interaktionen som nöjdhetsskapande faktor

    Kandidat-uppsats, Blekinge Tekniska Högskola/Institutionen för ekonomi och samhällsvetenskap

    Författare :Lise-Lotte Jansson; Lina Svensson; [2003]
    Nyckelord :interaktion; kundnöjdhet; kustpilen; blekinge trafiken; nöjdhetsskapande handling-metod; kritisk händelse-metod;

    Sammanfattning : Sammanfattning Syfte Syftet med vår uppsats är att studera vilka faktorer i interaktionen mellan personalen och dess kunder som är nöjdhetsskapande i tjänsteföretag som präglas av; ? Begränsad påverkansmöjlighet på slutprodukt, exempelvis nätverksorganisationer med många ´ inblandade aktörer, ? Få och/eller sporadiska kundkontakter, exempelvis till följd av ett ökat utnyttjande av teknologi och självbetjäning. Utifrån detta ska vi konstruera en egen Kundnöjdhets-skapande interaktionsmodell och jämföra den med befintliga nöjdhetsskapande modeller. LÄS MER