Sökning: "Live support chat"
Visar resultat 1 - 5 av 7 uppsatser innehållade orden Live support chat.
1. ”Måste påminna mig om attjag inte känner dem i verkligheten” : En studie om svenska k-popfans parasociala vanor
Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för medier och journalistik (MJ)Sammanfattning : This quantitative study aims to understand the parasocial interaction (PSI) and parasocial relationship (PSR) between Swedish k-pop (korean popular music) fans and k-pop idols. The study also aims to understand how gender and stereotypes affect the way parasocial relationships are formed and upheld. LÄS MER
2. The Social Contract of Live Streaming : A Case Study of Four Streams on Twitch.tv
Kandidat-uppsats, Uppsala universitet/Institutionen för speldesignSammanfattning : This thesis asks how unique and different communities are formed and facilitated on the live-streaming platform Twitch.tv. Twitch was chosen for its relevance to gaming culture as well as its higher number of users comparatively to its contemporaries. LÄS MER
3. Undersökning av direktuppspelning som pedagogiskt verktyg inom MOOC
Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, KTH/LärandeSammanfattning : Storskaliga öppna nätbaserade kurser, MOOCar, med självstyrd studietakt skapar en lärandesituation där kursdeltagaren står i centrum och aktivt kan påverka sin egen studieprocess. Ett problem som kursdeltagare upplever är att de får begränsat stöd och hjälp av lärare eller andra kursdeltagare. LÄS MER
4. Customer Support Chat : A strategic tool for a company
Kandidat-uppsats, Högskolan i Halmstad/Akademin för ekonomi, teknik och naturvetenskapSammanfattning : The purpose of this dissertation is to investigate if a customer support live chat can be used as a strategic tool to increase customer satisfaction and build a stronger relationship. To gather our data, we have chosen to do qualitative interviews with Customer Support Managers at eight different e-commerce companies. LÄS MER
5. Dysfunctional customer behaviour in online chat support interactions : the perspective of service scripts and roles
Master-uppsats, Karlstads universitet/HandelshögskolanSammanfattning : Purpose: Previous research has highlighted that dysfunctional customer behaviour is commonplace in service exchange interactions. However, most research has focused on what forms of dysfunctional behaviours that are prevalent in a face-to-face context. LÄS MER