Sökning: "Living the Brand"

Visar resultat 1 - 5 av 73 uppsatser innehållade orden Living the Brand.

  1. 1. Rural tourism in Vietnam : Value co-creation possibilities within rural tourism

    Magister-uppsats, Linköpings universitet/FöretagsekonomiLinköpings universitet/Filosofiska fakulteten; Linköpings universitet/FöretagsekonomiLinköpings universitet/Filosofiska fakulteten

    Författare :Kim Nguyen Hoang; Amanda Weichbrodt; [2019]
    Nyckelord :Experience economies; value co-creation; tourism; service ecosystem; electronic word of mouth; organisational structure; organisational culture; organisational commitment; value-based leadership;

    Sammanfattning : Background: Customers’ easy access to information and communications technology has increased the pressure for firms to deliver good experiences within tourism. This is due to that customers can now easily compare tourism services between different firms online. LÄS MER

  2. 2. BYGGNADSTEKNISKA LÖSNINGAR VID PÅBYGGNAD AV BOSTÄDER PÅ PARKERINGSHUS

    Kandidat-uppsats, Högskolan i Jönköping/JTH, Byggnadsteknik och belysningsvetenskap; Högskolan i Jönköping/JTH, Byggnadsteknik och belysningsvetenskap

    Författare :Stina Lans; Albin Jakobsson; [2019]
    Nyckelord :Densification; Three-dimensional building; 3D Building; Roof stacking; Parking garage; Construction reinforcement; BBR; Förtätning; Tredimensionell fastighetsbildning; 3D-Fastighetsbildning Våningspåbyggnad; Parkeringshus; Parkeringsgarage; Förstärkningsarbete; BBR;

    Sammanfattning : Syfte: I Sverige råder det en stor bostadsbrist. En lösning för att skapa nya bostäder i tätbebyggda områden är vertikal förtätning. Detta kan ske via våningspåbyggnad av bostäder på parkeringshus. Denna typ av påbyggnad ställer dock krav på den befintliga byggnaden. LÄS MER

  3. 3. Factors affecting Chinese consumers buying luxury goods overseas

    Master-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för nationalekonomi och statistik (NS)

    Författare :Jiaxin Zhang; [2019]
    Nyckelord :Luxury goods; buying behavior; service; quality; price; culture; brand awareness; convenience of payment; needs for information interaction through social media;

    Sammanfattning : Since the improved people’s living standard, luxury buying has increasingly spread in popularity, especially in developing countries. Conspicuous consumption has resulted in this luxury buying among consumers. LÄS MER

  4. 4. Volkswagen V-Trek : The Rise of Mental Transportation

    Master-uppsats, Umeå universitet/Designhögskolan vid Umeå universitet

    Författare :Antti Laukkanen; [2018]
    Nyckelord :Future Transportation Service Interior Design;

    Sammanfattning : I started this project with a mindset that I want to design something for younger generations living in the future megacities. After a while, trying to figure out their urban mobility needs, I came to this conclusion: Already today we have so many different options for urban com- muting as well as several different car sharing services. LÄS MER

  5. 5. Project Heliotrope : Exploring the Future of Vehicle Ownership

    Master-uppsats, Umeå universitet/Designhögskolan vid Umeå universitet

    Författare :Sami Laiho; [2018]
    Nyckelord :Future Vehicle Design third space new ownership model;

    Sammanfattning : In year 2030 approximately six out of every ten people will live on the urban area. This movement is especially strong in Asias mega cities like for example Tokyo, Delhi, Mumbai and Shanghai. LÄS MER