Sökning: "Louise Strandberg"

Visar resultat 1 - 5 av 9 uppsatser innehållade orden Louise Strandberg.

  1. 1. Assessing the Impact of Ocean Proximity and a Nuclear Power Plant on Property Values : a Hedonic Price Study in Östhammar

    Kandidat-uppsats, SLU/Dept. of Economics

    Författare :Louise Nordmark Strandberg; [2023]
    Nyckelord :Hedonic pricing; property pries; natural environment; Nuclear power plant; coastline;

    Sammanfattning : This study examines the impact of environmental attributes, specifically proximity to the ocean and a nuclear power plant, on property prices in Östhammar municipality during the period of 2017-2022. By conducting a hedonic price model for evaluating non-market goods, a dataset of 1210 observations of family houses and vacation homes was analyzed. LÄS MER

  2. 2. Coordinating Telework during COVID-19 in practice : An exploratory study about organising work with Information and Communication Technologies (ICTs) among hybrid teleworkers

    Master-uppsats, Jönköping University/IHH, Företagsekonomi

    Författare :Axel Sandström; Louise Strandberg; [2022]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : Background: The COVID-19 pandemic crisis has caused unprecedented challenges and profound implications on both individuals and organisations which had to adapt to the enforced regulations. Social distancing and lockdowns measures have obliged organisations to reduce workers’ exposure in the workplace and re-organise work remotely to ensure business continuity. LÄS MER

  3. 3. EVALUATION OF RADIATION DOSES USING CONE BEAM COMPUTED TOMOGRAPHY IN ENDOVASCULAR AORTIC REPAIR AND SCOLIOSIS PROCEDURES

    Master-uppsats,

    Författare :Louise Strandberg; [2021-04-06]
    Nyckelord :Medical physics; Cone beam CT; CT; EVAR; scoliosis; radiation dose; effective dose;

    Sammanfattning : Purpose: The study includes the two areas, vascular surgery and orthopedics, and focuses on endovascular aortic aneurysm repair (EVAR) and scoliosis procedures. EVAR procedures contribute to a high radiation dose to the patient and for scoliosis procedures, it is often young girls that are undergoing surgery. LÄS MER

  4. 4. Konsten att välja rätt influencer : En kvalitativ studie om hur företag identifierar och väljer influencers för att stärka sitt varumärke

    Kandidat-uppsats, Högskolan i Halmstad/Akademin för ekonomi, teknik och naturvetenskap

    Författare :Louise Strandberg; Elin Thorén; [2020]
    Nyckelord :influencer marketing; social media; influencer; marknadsföring; influenser; varumärke;

    Sammanfattning : Sammanfattning Titel: Konsten att välja rätt influencer Författare: Elin Thorén och Louise Strandberg Handledare: Navid Ghannad Examinator: Ulf Aagerup Typ av arbete: Examensarbete för kandidat i Internationell Marknadsföring Termin: VT 2020 Antal ord: 19 442Syfte: Syftet med denna uppsatsen är att få en bättre förståelse för hur företag identifierar och väljer influencers för att stärka sitt varumärke. Metod och material: Kvalitativ undersökning med fyra semistrukturerade intervjuer Huvudresultat: Samtliga fallföretag identifierar och väljer influencers med omsorg genom att försöka ta reda på om influencern är en bra match till deras varumärke och dess värderingar för att marknadsföringsmetoden ska ses som trovärdig. LÄS MER

  5. 5. Maskininlärning som instrument för att analysera Twitter : En studie kring datahantering på Twitter för tillämpning på riktad marknadsföring

    Kandidat-uppsats, KTH/Skolan för datavetenskap och kommunikation (CSC)

    Författare :Leo Rönnbäck; Dan Strandberg; Louise Stenberg; [2017]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : Marketing in social media becomes increasingly more common in today's society thanks to the rapidly expanding digitalization, while the interest and integration of machine learning in everyday products and services has increased. The purpose of this paper is to investigate the possibility of determining the interests of Twitter users from their everyday tweets with the help of machine learning and thus target relevant advertising. LÄS MER