Sökning: "Love Wallin"
Visar resultat 1 - 5 av 7 uppsatser innehållade orden Love Wallin.
1. “I’m just sick of thinking about it all the time, this stuff – love, settling down and marriage” : En komparativ innehållsanalys av High Fidelity (2000) & High Fidelity (2020)
Kandidat-uppsats, Malmö universitet/Institutionen för konst, kultur och kommunikation (K3)Sammanfattning : Vi har genomfört en komparativ kvalitativ innehållsanalys av filmen High Fidelity (2000) och serien High Fidelity (2020). Vårt syfte har varit att synliggöra hur romantiska relationer samt män och kvinnor representeras över tid. LÄS MER
2. Never Let a Crisis go to Waste
Magister-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : This report investigates how organizations deal with organizational learning during times of crisis. The aim was to contribute with a framework visualizing the most profound drivers and barriers to organizational learning during crisis management, using the covid-pandemic as a case example. LÄS MER
3. Hantering av teknisk skuld inom den finansiella sektorn
Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Institutionen för informatikSammanfattning : Digitaliseringen har medfört en strukturomvandling som genomsyrar hela vårt samhälle. Det har lett till en teknologisk revolution för samtliga branscher, där spelplanen för aktörerna förändrats. Inte minst inom bankmarknaden där digitaliseringen medfört nya spelregler med PSD2 och Open Banking. LÄS MER
4. Love Them Both? : Pro-Woman, Pro-Life: New Policy Frames in the Anti-Abortion Movement
Kandidat-uppsats, Uppsala universitet/Statsvetenskapliga institutionenSammanfattning : .... LÄS MER
5. From Sweden with love : A study of the Swedish country image and its influence on Swedish companies
Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring (MF)Sammanfattning : The purpose of this thesis is to explore the influence of the Swedish country image on the standardization or adaptation of promotion of a brand in an international context and provide deeper insights and understandings concerning this subject. Therefore, in order to achieve the purpose of the thesis, the following research question will be investigated and answered: How does the Swedish country image influence Swedish companies to whether standardize or adapt the promotion of their brand in international markets? The theoretical framework comprises theories and findings from previous research related to country image, country of origin, brand and promotion and the chapter conclude in a conceptual framework. LÄS MER