Sökning: "Lovisa Leijonklo"

Hittade 1 uppsats innehållade orden Lovisa Leijonklo.

  1. 1. Lägg märke till varumärket : En kvantitativ undersökning kring hur varumärket Hollister jobbar med kommunikation för att stärka sitt varumärke.

    Kandidat-uppsats, Institutionen för kultur- och medievetenskaper

    Författare :Lovisa Leijonklo; [2014]
    Nyckelord :Brand; Brand building; Visual communication; two-way symmetrical communication; communication channels; quantitative studie; online questionnaire survey; Hollister.; Varumärke; Varumärkesbyggande; Visuell kommunikation; Tvåvägs-symmetrisk kommunikation; kommunikationskanaler; kvantitativ studie; webbenkät; Hollister.;

    Sammanfattning : The purpose of the case study is to research whether the brand Hollister can establish themselves to their target audience working with communication. To achieve the goal with the study, the following theories has been applied: brand building, visual communication, two-way symmetrical communication and communication channels. LÄS MER