Sökning: "Mårten Nordbeck"

Hittade 2 uppsatser innehållade orden Mårten Nordbeck.

  1. 1. Connecting Value Co-Creation Practices and Consumer Relationships in Brand Communities : A Comparative Multiple Case Study of Two Adidas Runners Communities

    Master-uppsats, Uppsala universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Simon Blüchert; Mårten Nordbeck; [2020]
    Nyckelord :Value co-creation practices; consumer relationships; brand community; relationship marketing; consumer participation;

    Sammanfattning : A strong brand community is characterized by its value co-creation practices and brand community consumer relationships. Although previous brand community literature explains the contribution of brand community entities through these practices and relationships separately, no identified research has focused on how these practices are connected to the consumer relationships. LÄS MER

  2. 2. Förtroendets påverkan på graden av integrering i försäljningskanalen - En kvantitativ tvärsnittstudie av den svenska datorkonsult- och programvaruutvecklingsbranschen

    Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Niklas Emond; Henrik Von Homeyer; Mårten Nordbeck; [2017]
    Nyckelord :Transaktionskostnadsteori; förtroende; tillgångsspecificitet; osäkerhet; integrering av försäljningskanal; Business and Economics;

    Sammanfattning : .... LÄS MER