Sökning: "Maja Strid"

Hittade 2 uppsatser innehållade orden Maja Strid.

  1. 1. Små lokala företag och sociala medier : En kvalitativ studie av små lokala företags användning av sociala medier för att gynna varumärkets brand equity

    Kandidat-uppsats, Högskolan i Gävle/Avdelningen för ekonomi

    Författare :Maja Helsing; Julia Strid; [2021]
    Nyckelord :CBBE; Social media marketing; SME; Local business; Customer relationship; CBBE; Sociala medier marknadsföring; Små företag; Lokala företag; Kundrelation;

    Sammanfattning : Titel: Små lokala företag och sociala medier -En kvalitativ studie av små lokala företags användning av sociala medier för att gynna varumärkets brand equity Nivå: Examensarbete på Grundnivå (kandidatexamen) i ämnet företagsekonomi. Författare: Maja Helsing och Julia Strid Handledare: Peter Ek Datum: 2021 – juni  Syfte: Syftet med denna uppsats var att utveckla kunskapen kring hur små lokala företag kan förbättra deras egen brand equity genom att använda sociala medier. LÄS MER

  2. 2. PIM -Snack eller verkstad? En kvalitativ studie om förskollärares syn på PIM- kompetensen (Praktisk IT- och Mediekompetens) och om den kommer till uttryck i deras yrkesutövande.

    Kandidat-uppsats, Göteborgs universitet/Institutionen för journalistik, medier och kommunikation

    Författare :Maja Björnell; [2012-02-16]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : Titel PIM- Snack eller verkstad? En kvalitativ studie om förskollärares syn på PIM- kompetensen och om den kommer till uttryck i deras yrkesutövande. Författare Maja Björnell Handledare Jan Strid Uppdragsgivare Lärarutbildningsnämnden och Göteborgs Universitet Kurs Examensarbete i Medie- och kommunikationsvetenskap Institution Institutionen för journalistik, medier och kommunikation, JMG Sidantal 41 (exklusive bilagor) Antal ord 16 843 Syfte Syftet med studien är att undersöka förskollärares syn på PIM- kompetensen och om den kommer till uttryck i deras yrkesutövande. LÄS MER