Avancerad sökning
Hittade 2 uppsatser som matchar ovanstående sökkriterier.
1. Små lokala företag och sociala medier : En kvalitativ studie av små lokala företags användning av sociala medier för att gynna varumärkets brand equity
Kandidat-uppsats, Högskolan i Gävle/Avdelningen för ekonomiSammanfattning : Titel: Små lokala företag och sociala medier -En kvalitativ studie av små lokala företags användning av sociala medier för att gynna varumärkets brand equity Nivå: Examensarbete på Grundnivå (kandidatexamen) i ämnet företagsekonomi. Författare: Maja Helsing och Julia Strid Handledare: Peter Ek Datum: 2021 – juni Syfte: Syftet med denna uppsats var att utveckla kunskapen kring hur små lokala företag kan förbättra deras egen brand equity genom att använda sociala medier. LÄS MER
2. PIM -Snack eller verkstad? En kvalitativ studie om förskollärares syn på PIM- kompetensen (Praktisk IT- och Mediekompetens) och om den kommer till uttryck i deras yrkesutövande.
Kandidat-uppsats, Göteborgs universitet/Institutionen för journalistik, medier och kommunikationSammanfattning : Titel PIM- Snack eller verkstad? En kvalitativ studie om förskollärares syn på PIM- kompetensen och om den kommer till uttryck i deras yrkesutövande. Författare Maja Björnell Handledare Jan Strid Uppdragsgivare Lärarutbildningsnämnden och Göteborgs Universitet Kurs Examensarbete i Medie- och kommunikationsvetenskap Institution Institutionen för journalistik, medier och kommunikation, JMG Sidantal 41 (exklusive bilagor) Antal ord 16 843 Syfte Syftet med studien är att undersöka förskollärares syn på PIM- kompetensen och om den kommer till uttryck i deras yrkesutövande. LÄS MER