Sökning: "Major labels"

Visar resultat 1 - 5 av 48 uppsatser innehållade orden Major labels.

  1. 1. Content Marketing i musikbranschen : En kvalitativ studie om hur majorbolag använder sociala medier i marknadsföringen av musik

    Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring (MF); Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring (MF); Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring (MF)

    Författare :Frida Jansson; Max Nilsson; Felicia Oudin; [2021]
    Nyckelord :Content Marketing; Major labels; Social Media; Segmentation; Electronic Word of Mouth; Word of Mouth; Viral Marketing; Influencer Marketing; Targeting;

    Sammanfattning : Digitalization in the music industry and the emergence of social media, has created opportunities to reach more potential music consumers. Companies are increasingly integrating through visual media such as photos and videos into their social media marketing content. LÄS MER

  2. 2. Instability of a bi-directional TiFGAN in unsupervised speech representation learning

    Master-uppsats, KTH/Skolan för elektroteknik och datavetenskap (EECS)

    Författare :Matthaios Stylianidis; [2021]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : A major challenge in the application of machine learning in the speech domain is the unavailability of annotated data. Supervised machine learning techniques are highly dependent on the amount of labelled data and the quality of the labels. LÄS MER

  3. 3. Convolutional Neural Networks: Performance on Imbalanced Data

    Magister-uppsats, Umeå universitet/Statistik

    Författare :Oscar Sallander; [2021]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : Imbalanced data is a major problem in machine learning classification, since predictive performance can be hindered when one class occurs more frequently than the others. For example, in medical science, imbalanced data sets are very common. LÄS MER

  4. 4. Skivbolagens ledarskap : Majorbolagens ledarskap i den kreativa processen

    Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för organisation och entreprenörskap (OE); Linnéuniversitetet/Institutionen för organisation och entreprenörskap (OE); Linnéuniversitetet/Institutionen för organisation och entreprenörskap (OE)

    Författare :Johanna Nordlund; Hallberg Oscar; David Pettersson; [2021]
    Nyckelord :Leadership; the music industry; organizational structure; record label; organizational change; the creative process; entrepreneurship.; Ledarskap; musikindustrin; organisationsstruktur; skivbolag; organisationsförändring; den kreativa processen; entreprenörskap.;

    Sammanfattning : Syftet med denna studie är att göra en kartläggning av ledarskapets roll i den kreativaprocessen inom majorbolagens organisationsstrukturer, samt på vilka sätt ledarskapet styr denkreativa processen. Ledarskapets betydelse i den kreativa processen diskuteras kring olikasituationer samt omgivningen och dess krav som styr marknaden och dess förutsättningar. LÄS MER

  5. 5. Öppen vetenskap : Hur vetenskap kan förstås utifrån ett förändrat samhälle

    Master-uppsats, Lunds universitet/Avdelningen för ABM och digitala kulturer

    Författare :Björn Fritz; [2021]
    Nyckelord :Open science; open research; open scholarship; new public management; research culture; library and information studies; political policy; Cultural Sciences;

    Sammanfattning : Modern science, as we today know it has its roots in Europe during the renaissance, philosophers then begun to form knowledge on the rules for how nature science should work in its quest in understanding the universe. The seventeenth century was also when scientific journals came into circulation, this represents a great leap in how science was communicated in contrast to earlier private correspondence directly between scholars. LÄS MER